Venner

Med tanke på hvordan hormonene våre raser nå, så er det vel stor sjanse for at vi er det også :p
Haha, enten det, ellers så blir det bare en gjeng med grinere :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Haha, enten det, ellers så blir det bare en gjeng med grinere :p


Sent from my iPad using BV Forum
Hehe. Ser det for meg. Tror de ville vært mange som hadde sett rart på oss da og ristet på hodet sitt :p hehe
 
Hehe. Ser det for meg. Tror de ville vært mange som hadde sett rart på oss da og ristet på hodet sitt :p hehe
Ut med alle magene, så kanskje det er litt mer sosialt akseptert :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ut med alle magene, så kanskje det er litt mer sosialt akseptert :p


Sent from my iPad using BV Forum
Eneste som hadde manglet ville vært om vi alle hadde hatt en alkoholfri øl foran oss. Tror ikke vi kunne ha fått værre blikk enn da, hehe.
 
  • Liker
Reactions: H27
Eneste som hadde manglet ville vært om vi alle hadde hatt en alkoholfri øl foran oss. Tror ikke vi kunne ha fått værre blikk enn da, hehe.
Tidenes kjipeste gjeng :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tidenes kjipeste gjeng :D


Sent from my iPad using BV Forum
Kunne virkelig ha tenkt meg å tatt meg en alkoholfri øl de gangene jeg og samboeren har vært ute å spist. Men føler at jeg bare ville fått en haug med stygge blikk fordi en ikke ser forskjell på øl med og uten alkohol. Kunne de ikke hatt en annen farge i det minste :p
 
Jeg var førstemann i vennegjengen da jeg fikk min første. Var 23. De trakk seg ikke unna og jeg var med de på vorspeiel men dro hjem når de dro ut på byen. Men etter jeg fikk baby var jeg så trøtt at jeg ikke orket det. Jeg fikk invitasjoner til vorsespiel og bursdager en stund men etter å ha takket nei så mange ganger så sluttet de å invitere meg. Synes det var litt kjipt, hyggelig å bli invitert og husket på selv om jeg ikke har anledning til å komme. Derifra hadde jeg ikke noe kontakt med de. De trakk seg unna da de ikke var noe intr i mitt liv lenger og jeg var ikke intr i deres liv heller etterhvert. Noen av de var det gøy å treffe og prate med, selv om de ikke hadde fått barn så skjedde det noe nytt de kunne fortelle meg om studier eller jobb eller flytting eller hobby eller hva som helst. Mens andre gjorde akkurat det samme som på videregående: bodde hjemme, jobbet der de jobbet ved siden av vgs og var ute på de samme utestedene. Fikk meg nye venner da som ga meg litt input...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kunne virkelig ha tenkt meg å tatt meg en alkoholfri øl de gangene jeg og samboeren har vært ute å spist. Men føler at jeg bare ville fått en haug med stygge blikk fordi en ikke ser forskjell på øl med og uten alkohol. Kunne de ikke hatt en annen farge i det minste :p
Ikke sant, ber bestandig kelneren å la munkholm-flaska stå igjen, da er det litt enklere ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikke sant, ber bestandig kelneren å la munkholm-flaska stå igjen, da er det litt enklere ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Ikke dumt, ikke dumt. Må huske det til neste gang det blir spise middag ute :D Bare syns at jeg ikke syns munkholm smaker like godt da :( Men en får ta det en kan få siden det fortsatt er 79 dager til termin og fortsatt ett par uker etter der før en kan nyte en skikkelig øl :D
 
Ja - er litt sånn. Merker når jeg først er på besøk hos mine single evnner, så er det ikke samme skravlingen som før. de møtes oftere til et glass vin osv...blir aldri invitert lengere. Får bare den at de "føler ikke for å drikke mens jeg ser på". Det er vel mitt problem er det ikke ?

Ja det merker jeg også! Det er ikke like lett å føre samtalen som før. Jeg blir aldri invitert på noe heller, men her er det ikke bare drikke ting jeg ikke blir invitert på, det er middager og sånt også. Og ikke engang 17. mai eller nyttårsaften hører jeg noe.. så det er litt teit at det blir sånn! På nyttårsaften var jeg jo ikke gravid engang!
Det er dårlig å si at du ikke blir invitert fordi de føler ikke for å drikke mens du ser på :s hva har det å si for dem?! Rart!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg har merket at jeg har fått dårligere kontakt med de fleste, hvis jeg ikke kontakter noen på 2 uker, og er pålogget på facebook. ingen tar kontakt :( Så jeg må ta kontakt med alle..

Uff! Sånn er det her også! Jeg har ikke facebook da, men det er ofte sånn at det kan gå flere uker mellom hver gang jeg hører noe, så lenge ikke jeg tar kontakt! Og nå som jeg har så mye vondt og humøret ikke alltid er på topp, så frister det ikke alltid for meg heller.. kjenner at jeg skulle ønske at de brydde seg litt mer. Men de har jo ikke noen andre de kjenner som har barn, så de er kanskje ikke klare over alle smertene og sånt man kan ha når man er gravid.. men det er trist at det alltid er du som må ta kontakt da! Det hadde jo vært hyggelig hvis det var litt gjensidig!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Samme her :) Jeg vil samle alle Oslo-jentene en gang før vi popper, kanskje de rundt Oslo også, hvis de vil!!! Er nysgjerrig på hvem dere er, alle er så hyggelige via tekst i hvertfall!!!!


Sent from my iPad using BV Forum

Det hadde vært veldig spennende:p bor litt utenfor oslo, men er mye i oslo:) det hadde jo vært litt skummelt også som de andre sier her:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Nei, det finnes ikke :) Må kanskje lage en sånn tråd?


Sent from my iPad using BV Forum

Ja, hadde kanskje ikke vært så dumt. Synes tanken på treff er litt "skummel", men samtidig så er jeg fryktelig mye alene, flyttet hit for under et år siden, og samboers venner har liksom nok med sitt.
 
Ja, hadde kanskje ikke vært så dumt. Synes tanken på treff er litt "skummel", men samtidig så er jeg fryktelig mye alene, flyttet hit for under et år siden, og samboers venner har liksom nok med sitt.
Jeg kan også trenge et spark i rompa, ingen av mine venner har barn ennå, har noen vennepar med barn, men de bor er stykke unnå, så det blir ikke treff så ofte :) Så kan gjerne utvide omgangskretsen litt!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kan også trenge et spark i rompa, ingen av mine venner har barn ennå, har noen vennepar med barn, men de bor er stykke unnå, så det blir ikke treff så ofte :) Så kan gjerne utvide omgangskretsen litt!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Så godt som alle mine venner har barn, men de bor flere timer unna, nærmeste bor 40 min unna med bil. Samboers venner har ikke barn, unntatt ett par. Hans venner treffer jeg stort sett kun hvis det er noe spesielt som skjer, til fest og slikt, men denslags orker jeg ikke så mye av for tiden.
 
Har dere mange venner som har barn? Eller er du førstemann?
Jeg har ingen venner med barn, og jeg føler at de trekker seg mer og mer unna. Jeg er jo 25år og det er jo ikke så veldig ungt for å få barn syns jeg. Men mine venner vil heller være ute å feste og tulle, mens jeg liker litt roligere kvelder med middag og slikt. Ble veldig hjemmekjær etter at jeg giftet meg når jeg var 21. Ikke alle av vennene mine har kjæreste heller, og liker å være single og ha det gøy. Jeg skjønner jo det! Og jeg respekterer at de syns det er mye morsommere å dra på byn enn å sitte med meg på en lørdagskveld:p men jeg har jo møtt de litt sånn innimellom forde, men nå hører jeg aldri noe mer! Og jeg kjenner at jeg blir litt ensom! Jeg har kjent flere av disse siden jeg gikk på barneskolen, og da er det jo synd at det blir sånn! Jeg har med vilje ikke lasset på med masse mas om barn og graviditet de få gangene jeg har møtt de. Jeg har jo dere å diskutere sånt med:) Men jeg føler bare at de har tatt avstand til meg og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Jeg føler kanskje at det blir dumt og dårlig stemning hvis jeg sier noe.. jeg vil jo ikke at de skal være med meg bare fordi jeg tok det opp.. så tror kanskje jeg bare skal la det gå sin gang. Så treffer jeg kanskje andre folk som jeg har mer tilfelles med når bebisen kommer og sånt:) jeg bare kjenner at jeg blir litt lei meg når jeg tenker på det.. måtte bare få det ut:) unnskyldt for så langt innlegg!! Jeg skjønner godt hvis dere ikke gidder å lese alt!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app


Skjønner deg godt jeg :)

Det er en vanskelig overgang fra den tiden da alle er single og klare for å finne på noe sprell i tide og utide, og til den tiden når noen får seg kjæreste/mann/barn..det er jo helt naturlig at det vil bli en endring i vennskap fordi man faktisk har andre ting og mennesker å prioritere..!! Det er jo helt naturlig, men slik jeg har erfart det så er det de ekte vennskapene som består alle de livsendringene ! Jeg hadde vel hørt noe sånt som :" Etter en graviditet og man er blitt foreldre, så ser man hvem som er ens ekte venner...!" før jeg selv fikk barn, og fikk virkelig erfare at det stemte veldig godt..! Noen venner engasjerte seg i mitt nye liv, mens andre er fortsatt mest opptatt av byturer og helt andre ting enn meg.:!! Jeg forstår de og, for det er ikke lett å skulle endre sitt eget liv pga.noen andre venter barn..Men, det er jo da den balansen mellom å fortsette sitt eget liv, samtidig som man klarer og ønsker å engasjere seg i sine venners liv..! Ekte vennskap holder ut at de må nedprioriteres en periode, og at det b\ikke vil bli det samme..Det kan være ensomt når det står på, men forhåpentligvis så treffer man andre foreldre gjennom barselgrupper/barnehager/babysang osv, og man knytter nye vennskap, som kan bli de beste vennskapene man noensinne har hatt :)

Jeg ønsker deg lykke til med både nye og eksisterende venner.. De som betyr mest vil nok stå igjen når du trenger de ;)
 
  • Liker
Reactions: H27
Skjønner deg godt jeg :)

Det er en vanskelig overgang fra den tiden da alle er single og klare for å finne på noe sprell i tide og utide, og til den tiden når noen får seg kjæreste/mann/barn..det er jo helt naturlig at det vil bli en endring i vennskap fordi man faktisk har andre ting og mennesker å prioritere..!! Det er jo helt naturlig, men slik jeg har erfart det så er det de ekte vennskapene som består alle de livsendringene ! Jeg hadde vel hørt noe sånt som :" Etter en graviditet og man er blitt foreldre, så ser man hvem som er ens ekte venner...!" før jeg selv fikk barn, og fikk virkelig erfare at det stemte veldig godt..! Noen venner engasjerte seg i mitt nye liv, mens andre er fortsatt mest opptatt av byturer og helt andre ting enn meg.:!! Jeg forstår de og, for det er ikke lett å skulle endre sitt eget liv pga.noen andre venter barn..Men, det er jo da den balansen mellom å fortsette sitt eget liv, samtidig som man klarer og ønsker å engasjere seg i sine venners liv..! Ekte vennskap holder ut at de må nedprioriteres en periode, og at det b\ikke vil bli det samme..Det kan være ensomt når det står på, men forhåpentligvis så treffer man andre foreldre gjennom barselgrupper/barnehager/babysang osv, og man knytter nye vennskap, som kan bli de beste vennskapene man noensinne har hatt :)

Jeg ønsker deg lykke til med både nye og eksisterende venner.. De som betyr mest vil nok stå igjen når du trenger de ;)

Tusen takk!!:) jeg håper jo at hvertfall noen vennskap overlever! Og håper også på at jeg får nye vennskap:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Back
Topp