Veltøkning

Maanestråle

Gift med forumet
Ja...jeg vet det har vært 1000 innlegg om dette, om hva som er normalt uke for uke, men finner det ikke igjen... Noen som har denne lista?

ORIGINAL: Maanestråle

Ja...jeg vet det har vært 1000 innlegg om dette, om hva som er normalt uke for uke, men finner det ikke igjen... Noen som har denne lista?

Tror det er den riktige tabellen :)
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

Tuuusen takk! Vært på kontroll hos legen nå, og hadde gått opp 5 kg...men da var jo det normalt [:D]

Bra du har gått opp. jeg har problemer med  gå opp i vekt. har gått ned 4 kg og er 5 mnd om en uke. hva spiser du får å gå opp? hehe sikkert dumt spørsmål men går bare nedover jeg.....[&:]

madlen: det er like normalt å gå ned i vekt, som å gå opp i vekt.
se på livvstilen din. spiser du nok? hvor mye trener du? og har du vært syk i det siste??
det er mange naturlige ting

ORIGINAL: madlen

Bra du har gått opp. jeg har problemer med  gå opp i vekt. har gått ned 4 kg og er 5 mnd om en uke. hva spiser du får å gå opp? hehe sikkert dumt spørsmål men går bare nedover jeg.....[&:]

Kan tenke meg at det ikke er noen god følelse det heller selv om det sikkert ikke er noe farlig! Har du nevnt det for lege eller jm?
Jeg spiser ikke noe usunt om dagen, men har nok økt mengden av mat jeg spiser... [&:]

Jeg har gått opp 2 kilo til nå og spiser som en hest!!! konstant sulten! så jeg skjønner ingenting...
Med snuppen endte jeg opp med 18 kilo..

jeg har liggi godt under til nå, men nå er jeg uke 20 og gått opp 5,5...så nå nærmer jeg meg med stormskritt syns jeg...[&:]

ORIGINAL: turteldue

madlen: det er like normalt å gå ned i vekt, som å gå opp i vekt.
se på livvstilen din. spiser du nok? hvor mye trener du? og har du vært syk i det siste??
det er mange naturlige ting

Nei, men har ikke hatt tid til å spise like mye som før, men får nå spist minst tre ganger om dagen og ganske sunt. får tatt vitamin og mineral pillene på kvelden før jeg legger meg.
Jeg trener ikke lengere pga vaktene på jobben. :/  og har heller ikke vært syk. jordmora ville følge med på meg fremover. vil ikke gå ned i vekt men opp!! men er vanskelig, men vet jeg kunne spist mer enn det jeg gjør nå

Eg har gått opp 2 kg siden siste kontroll, men siden eg gjekk ned dei første vekene så har eg gått opp 1 kg frå normalvekta mi. Så er eit stykke i frå tala på tabellen. Skal til jordmor om to veker, får høyra kva ho seier [:)]

ORIGINAL: Maanestråle

ORIGINAL: madlen

Kan tenke meg at det ikke er noen god følelse det heller selv om det sikkert ikke er noe farlig! Har du nevnt det for lege eller jm?
Jeg spiser ikke noe usunt om dagen, men har nok økt mengden av mat jeg spiser... [&:]

Ja, har nevn det så de skulle følge med videre. får jeg måå legge på meg. har alltid veid nærmere 70 og nå 60!

Får øke litt på maten jeg også. er mye sulten og vil egentlig ha maat men frister ikke å spise.

Back
Topp