Maanestråle
Gift med forumet
Ja...jeg vet det har vært 1000 innlegg om dette, om hva som er normalt uke for uke, men finner det ikke igjen... Noen som har denne lista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maanestråle
Ja...jeg vet det har vært 1000 innlegg om dette, om hva som er normalt uke for uke, men finner det ikke igjen... Noen som har denne lista?
ORIGINAL: madlen
Bra du har gått opp. jeg har problemer med gå opp i vekt. har gått ned 4 kg og er 5 mnd om en uke. hva spiser du får å gå opp? hehe sikkert dumt spørsmål men går bare nedover jeg.....[&:]
ORIGINAL: turteldue
madlen: det er like normalt å gå ned i vekt, som å gå opp i vekt.
se på livvstilen din. spiser du nok? hvor mye trener du? og har du vært syk i det siste??
det er mange naturlige ting
ORIGINAL: Maanestråle
ORIGINAL: madlen
Bra du har gått opp. jeg har problemer med gå opp i vekt. har gått ned 4 kg og er 5 mnd om en uke. hva spiser du får å gå opp? hehe sikkert dumt spørsmål men går bare nedover jeg.....[&:]
Kan tenke meg at det ikke er noen god følelse det heller selv om det sikkert ikke er noe farlig! Har du nevnt det for lege eller jm?
Jeg spiser ikke noe usunt om dagen, men har nok økt mengden av mat jeg spiser... [&:]