Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått sæ bollekinn jo! Herlig.
Bikket 1900 gram nå?
Det er så morsomt å se henne på bilde, for da ser hun helt vanlig babystor ut, bare med ledninger på. Fyller bildet helt. Men så vet jeg at om hun hadde lagt ved siden av en gjennomsnitts nyfødt, blir hun bittebitteliten, men fortsatt helt perfekt! [emoji173]️
Man må liksom ha noe i kjent størrelse som referanse for å innse hvor små de er, både Rolf og Leah. Umulig å se at de er små på bilder nå. Vi har et bilde av min søsters minste baby ved siden av hånden til faren min. Hvis man holder over hånden hans, kan man ikke se at hun er liten, men med begge deler i bildet ser man at tommelen hans er større enn overarmen hennes. Da "krymper" hun på en måte.Det er så morsomt å se henne på bilde, for da ser hun helt vanlig babystor ut, bare med ledninger på. Fyller bildet helt. Men så vet jeg at om hun hadde lagt ved siden av en gjennomsnitts nyfødt, blir hun bittebitteliten, men fortsatt helt perfekt! [emoji173]️