Velkommen til verden Leah

Håper dere får en flott dag

Så godt at det går bra med dere og Leah:) Virkelig ikke verst at hun får din melk, ligger i en "storseng" og hun ser ut til å trives med tilværelsen :love7

Gårsdagens soveposisjon :P Idag er vi over på seng med lammeskinn!

F302AB34-EB8C-472C-BF1C-B199015F8BDA.jpeg

Fantastisk!:Heartred

1315g [emoji33] nesten 300g opp på en uke. (30% opp [emoji23]). Får mindre mat nå...

Åh herre! Ser Leah har gått opp 220 gram siden sist fredag, inkludert at hun gikk ned pittelitt igår også :) Vokser godt disse små ;)

Wow! Skal si hun vet å fete seg opp - fantastisk!

Greit med et lite lager om det skulle komme en infeksjon og når vi nå begynner snart å prøve amme inn litt av måltidet. Ser ut til at det kan bli en del gulp da, så greit å ha vekten på godsiden først ;)

Veldig fint at hun vokser så bra. Blir spennende å se hvilken vekt hun har til termin altså

Er så godt å se at hun vokser og har det bra [emoji7]

50ADB315-50DA-4D31-9271-2D04AD939C96.jpeg DBB7800F-6FA6-4D92-9C80-47DED61CF9AB.jpeg

Idag har vi bæsjet først ut ullpysjen (+ gulpet i samme slengen) og så tisset ned bodyen over under bleieskift. Ingenting galt med avfallssystemet til den ungen i hvertfall. Godt vi hadde vaskemaskin tilgjengelig så jeg fikk vasket pysjen raskt. Og takk Gud for sitrongallesåpe! Fjernet gammel gulpeflekk på null komma niks :D Bodyen vasket jeg for hånd med samme såpe, satser på den ble greit ren.

Så i natt sover Leah med pysj i str 40/44, blir interessant å høre imorgen hvor mye av henne som forble der det skulle av armer og bein :P Og byttet til lammeskinn idag og der kom det også tiss på gitt.

Hehehe, ser for meg lille Leah som en liten visp inni en gigapysj [emoji23].

Kan tipse om å legge en ny bleie under den «brukte» før den åpnes... det har spart oss for en del totalskift.

Nydelig liten frøken [emoji7] Heftig stilig farge på smokken!

Greit med et lite lager om det skulle komme en infeksjon og når vi nå begynner snart å prøve amme inn litt av måltidet. Ser ut til at det kan bli en del gulp da, så greit å ha vekten på godsiden først ;)

Absolutt. Alle gram teller jo således, godt å ha litt å ta av hvisomatte.

Haha. Hun må såklart bevise at hun virker, både på den ene og andre måten. Må ikke tro noe annet

Hehehe, ser for meg lille Leah som en liten visp inni en gigapysj [emoji23].

Kan tipse om å legge en ny bleie under den «brukte» før den åpnes... det har spart oss for en del totalskift.

Nydelig liten frøken [emoji7] Heftig stilig farge på smokken!

Hadde en ny bleie, men frøkna er en mark når hun ligger der så klarte snu stumpen sin ut av begge bleiene før hun tisset :P

Back
Topp