Det må jeg gjøre! Snapkonto?Følg med på snap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg gjøre! Snapkonto?Følg med på snap
Det må jeg gjøre! Snapkonto?
Dere startet på 81.926 i går kl 8 og nå har dere 82.688Har ikke snap, men noen som har som har peiling hvordan vi ligger an?
Guriland! Det skravles og det skravles, og så er det ikke mer?! begynner å lure på om tallene er feil hahaDere startet på 81.926 i går kl 8 og nå har dere 82.688
Dere bør sette opp tempoet
Takk for svar!Dere startet på 81.926 i går kl 8 og nå har dere 82.688
Dere bør sette opp tempoet
Og her hår jo skravla som bare det skjønner ikke hva de andre driver medTakk for svar!
Oi, da ligger vi visst dårlig an :/
Ja sant! Har de ikke andre ting å gjøre? ! HihiOg her hår jo skravla som bare det skjønner ikke hva de andre driver med
De som "leder" 9 mnd gamle barn. Har vel ikke unger som løper rundt endaJa sant! Har de ikke andre ting å gjøre? ! Hihi
Og mange har sikkert 3 dupper enda og de fleste er vel fortsatt i permisjon. Her er vi jo flere som har begynt å jobbe, gått ned til én dupp og begynt å gåJa sant! Har de ikke andre ting å gjøre? ! Hihi
Ja, litt lettere å få skravlet da, her blir det helst når mini sover, og det er jo ikke så myeOg mange har sikkert 3 dupper enda og de fleste er vel fortsatt i permisjon. Her er vi jo flere som har begynt å jobbe, gått ned til én dupp og begynt å gå
Nei, eller så utnytter man kanskje sjansen til å sove litt selv ogsåJa, litt lettere å få skravlet da, her blir det helst når mini sover, og det er jo ikke så mye
Ja, er akkurat det!Nei, eller så utnytter man kanskje sjansen til å sove litt selv også
Men overrasket meg at 2017 ligger så langt bak. De må jo ihvertfall ha mer tid uten unge eller med en bitteliten enJa, er akkurat det!
Ja, skulle tro det !Men overrasket meg at 2017 ligger så langt bak. De må jo ihvertfall ha mer tid uten unge eller med en bitteliten en
UmuligJa, skulle tro det !
Men kanskje de fleste har barn fra før?
Hadde denne konkurransen vært i fjor på denne tiden så hadde jeg hatt masse tid å skravle! Kjeda meg sånn på slutten!Umulig
Haha, ja, jeg også. Var sykemeldt fra 3. Mnd. Så var mye dødtid! Da hadde vi vunnet lettHadde denne konkurransen vært i fjor på denne tiden så hadde jeg hatt masse tid å skravle! Kjeda meg sånn på slutten!
Ja, skulle ønske det hadde vært konkurranse da og!Haha, ja, jeg også. Var sykemeldt fra 3. Mnd. Så var mye dødtid! Da hadde vi vunnet lett