Var Ranveig! for sen, eller er det innafor? Isåfall så er vi 9 stk.Flott! Får du med deg resten da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var Ranveig! for sen, eller er det innafor? Isåfall så er vi 9 stk.Flott! Får du med deg resten da?
OG dere må meldes på innen i morgen, så det haster. Er null jobb. Eneste grunnen til at en må være gruppeleder er for at det skal gå ryddig for seg under påmelding.Noen som har veldig lyst til å være gruppeleder?
Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med Tamara hvis det er spørsmål underveis.
Wohoo!Neida, vi tar henne med Så flott at dere klarte å samle 9 stk!
Da må dere melde opp gruppen i tråden dere finner link til i hovedinnlegget mitt
Noen som har veldig lyst til å være gruppeleder?
Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med Tamara hvis det er spørsmål underveis.
Flott. Meld på gruppen asap!Jeg kan
Flott. Meld på gruppen asap!
Vet du om det vil komme noen oversikt på hvem som ligger best an og rekkefølgene? Det ville jo vært motiverende å seGjort
Vet du om det vil komme noen oversikt på hvem som ligger best an og rekkefølgene? Det ville jo vært motiverende å se
Åh! Er den en snap konto?! Det har jeg ikke fått med megEr dessverre vanskelig å se (da vi ikke ser nøyaktige tall på de som deltar, pga vi ikke har tilgang til deres skjult), men tamara skal komme med oppdatering på snap i løpet av dagen og jeg skal snart se hvor mange innlegg vi har kommet med så langt
Joda, dere kan også se alle andre sine tallEr dessverre vanskelig å se (da vi ikke ser nøyaktige tall på de som deltar, pga vi ikke har tilgang til deres skjult), men tamara skal komme med oppdatering på snap i løpet av dagen og jeg skal snart se hvor mange innlegg vi har kommet med så langt
Men er de andre termingruppenes tall reelle for oss, selv om vi ikke har tilgang til deres skjulte forum?
JeppMen er de andre termingruppenes tall reelle for oss, selv om vi ikke har tilgang til deres skjulte forum?
Troe jeg da. 99% sikker. Skal sjekke seinere.Jepp
For hos meg står det nemlig at mai 2016 har 33841 innlegg, mens hos deg står det 49441Troe jeg da. 99% sikker. Skal sjekke seinere.
Å ja. Da er det ikke vises ikke det på skjult for dere da. Pokker. Var så sikker på at det gjorde det. BeklagerFor hos meg står det nemlig at mai 2016 har 33841 innlegg, mens hos deg står det 49441
Følg med på snapVet du om det vil komme noen oversikt på hvem som ligger best an og rekkefølgene? Det ville jo vært motiverende å se