Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Vil du kunne vinne premie dersom vi skulle mot formodning vinne må du faktisk klart melde deg på

Ja, men jeg har ikke mulighet å være inne her flere ganger daglig, det blir maks 1-2 ganger, jeg har andre ting som er litt viktigere[emoji5] men hvis dere har behov for hjelp, så kan jeg hjelpe til så mye som jeg har kapasitet til, altså maks 1-2 ganger daglig[emoji5]
 
Påmeldingsfrist er i dag dere :) er litt usikker på Bicka. Om hun mener selv hun har meldt seg på, men hun har jo ikke svart på når jeg spurte.
 
Førstkommende mandag har vi avspark på skravlekonkurransen! :D

Gruppa er allerede påmeldt, men i dag er SISTE FRIST til å melde DEG på i denne tråden, så kom igjen - dette blir gøy! :cool05
 
Dere får bare bestemme dere for om dere ønsker å ha meg med eller ikke, jeg lover å prøve å skravle så mye jeg kan i pausene på jobb, og når lillingen er lagt, så fremst ikke gravidtrøtta tar meg på kveldene[emoji5]
 
Det har ikke noe å si hvor lite eller mye du skravler. Du er med om du har lyst. Og skravler så mye som du klarer og ønsker uansett :)
 
Dere får bare bestemme dere for om dere ønsker å ha meg med eller ikke, jeg lover å prøve å skravle så mye jeg kan i pausene på jobb, og når lillingen er lagt, så fremst ikke gravidtrøtta tar meg på kveldene[emoji5]

Som Sara skriver du skravler så mye du vil og kan, så har du lyst å bli med så blir du med:D
 
Ja bare å bli med :)
 
Pokker, jeg var på foreldremøte i går kveld, så kom meg ikke inn før jeg la meg i går, hvordan ble det med skravlekonkurransen?
 
Pokker, jeg var på foreldremøte i går kveld, så kom meg ikke inn før jeg la meg i går, hvordan ble det med skravlekonkurransen?
Vi er med vi sist oppdatering var vi på 300 innlegg [emoji14] så bare å skravle
 
Ja, men så flott da[emoji5] var det bare å skravle i vei hvor som helst?[emoji5]
 
Ja, men så flott da[emoji5] var det bare å skravle i vei hvor som helst?[emoji5]
Ja bare å kaste seg inn både på bilder leker skjulte og dagbøker [emoji14] så lenge det skjer i gruppa vår:p
 
Back
Topp