Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Ok hvor mange er rvi egenlig går nå i surr
 
Fire har meldt seg aktivt på
Antar vi deg og bicka har vi seks. To til så blir jeg nr 9 ;-)
 
Men fristen nærmer seg, så vi må organisere oss

(de første andre som er påmeldt har langt, langt over 9 påmeldte og siden det er innlegg på forumet, ikke pr påmeldte, Så har de fortrinn der
Til gjengjeld er det ni på hvert av de lagene som vinner som får premier da, så.. ;-)
 
Hei :) jeg har ikke vært aktiv her inne. Men har et 2016 januarbarn. Så om jeg får lov, så kunne jeg tenke meg å bli med :)
 
Jeg ser 8! Med Sara blir vi 9
 
Sorry, jeg er med! Har skrevet det flere steder, men tydeligvis ikke der det gjelder :p
 
Det er litt vesentlig at man skriver det her. Ellers teller det faktisk ikke
 
Hva er ansvaret til gruppelederen?
Jeg er ikke noen ledertype så fint om noen andre har lyst:p så skal jeg gjøre mitt for å skravle mest mulig:woot:
 
Ifølge det Tamara skriver er gruppeleder den som melder på gruppen. Motiverer underveis og evt holder kontakt med henne i tilfelle spørsmål. Altså ikke en veldig stor jobb
 
(utover å klare æ telle oss opp)
 
Kan ta det jeg
 
Jeg teller, med papir og blyant

LenaSvima - 1
Satsy - 2
Veslejenta 88 - 3
Verpesyk90 - 4
CecilieR - 5
Lilleulven - 6
Aurora - 7
Blakken - 8

Om vi antar Aninee ikke bare motiverer og teller men også vil være med er hun 9, Bicka er muligens 10 og jeg kan tepretisk være nr 11 men da er det ikke formelt sett behov for at jeg melder meg på en konkurranse jeg ikke egentlig er helt tilhenger av, så det skal jeg tenke på til fristen går ut. Jeg blir vel med. Og angrer etterpå... )

Kan dere bekrefte om dette stemmer? Så kan noen melde oss på?
 
Back
Topp