***Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse!

I uke 12 ( 20 - 26 mars) vil vi avholde en skravlekonkurranse mellom termin og barselsgruppene! Alle gruppene kan melde seg på!
Påmelding foregår i denne tråden!

Regler for påmelding!

I hver termingruppe blir det laget en tråd fra meg der dere skal melde dere på som enkeltdeltagere først.

Når en gruppe har minst 9 deltagere, velger dere kjapt en som er gruppeleder denne uken. Gruppelederen melder gruppen deres på i denne tråden.

Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med meg hvis det er spørsmål underveis.

Påmeldingsfrist som enkeltmedlem i egen tråd i gruppen din er torsdag 16 mars.
Påmeldingsfrist som gruppe i denne tråden er lørdag 18 mars.

Regler for konkurransen!

Det er om å gjøre å være den gruppen som skravler mest i uke 12!

Telling starter mandag 20 mars kl 8 og avsluttes søndag 26 mars kl 22.

Det er jeg som noterer tall og holder oversikt, men dere kan selv se tallene deres ved å gå ut i hvert årstallsrom og se sammenlagt tall.

Alt som skrives i en gruppe (både på åpen og skjult, våre bilder, våre dagbøker og våre leker) telles med. Det vil dog ikke bli flyttet dagbøker til termingrupper i uke 12, da dette kan øke tallet betraktelig uten å være reelle innlegg.

Vanlig regler gjelder. Telletråder (med unntak av nedtelling til OUL og temin ol.), tråder med ett ord/smily, svada/spam, mer enn 5 korte svar etter hverandre av en og samme person ol. er ikke lov.

Det lønner seg å spre ordet og få med mange! Lag nye tråder og gode diskusjoner!

Husk at vanlige forumregler gjelder hele veien, og vi både kan og vil komme til å slette tråder som bryter med reglene våre.

Premier!
Vi vil trekke ut vinnere fra de tre gruppene som skravler mest.
For å kunne vinne må du fylle alle disse tre kriteriene:
  • Stå oppført på påmeldingslisten i gruppen din
  • Stå oppført på terminlisten / fødelisten i gruppen din
  • Vært aktiv minst 5 av 7 dager i gruppen din. Minst 10 innlegg per aktive dag i gruppen din


Premiene er som følger:

1 plass:
2 stykker vinner hver sin Fødselsplakat
1 vinner boka «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
3 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse

2 plass:
4 stykker vinner hver sin bok «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
2 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse


3 plass:
5 stykker vinner en valgfri pakke Navnesmokker
2 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse


Informasjon om premiene:

Fødselsplakat (2 vinnere)
thumbnail_aquarelle_no_03_fodselsplakat_wall_1024x1024.jpg

Fødselsplakat.no tilbyr en serie unike og personlige bilder hvor vi skalerer illustrasjonene til barnets faktiske fødselslengde i skala 1:1. Illustrasjonene er altså i eksakt samme størrelse som barnet da det ble født, og er et hyggelig minne for fremtiden. Vi legger også inn informasjon om barnets navn, fødselsvekt og -lengde, samt sted, dato og klokkeslett da det ble født. Bildenes kvalitet og stilrene design gjør at de passer like godt i stuen som på barnerommet.
Premiene er levert av Fødselsplakat.no og har en verdi på 700 kr


Lue i merinoull (5 vinnere)
thumbnail_3821537_1.jpg

Søt lue i supermyk, økologisk merinoull. God kvalitet med flate behagelige sømmer i økologisk tråd. Luen har ingen sømmer midt bak på hodet som kan gnage når barnet ligger.
God passform, knytes under hake.
Premiene er levert av Bluum og har en verdi på 99 kr


Pakke fra Hipp (8 vinnere)
hipp.jpg

HiPP er verdens største produsent av økologiske barnematprodukter, og vår visjon er alltid å tilby barn den best mulige starten på livet. Å velge økologisk allerede fra starten av gjør ikke bare godt for de minste barna og for dyrene – det gir også våre fremtidige generasjoner et bedre miljø og en bedre verden.
Pakken inneholder 3 smootier og en overraskelse
Premiene er levert av Hipp og har en verdi på ca 110 kr


Boken «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland. (5 vinnere)
bok.jpg

"Til orientering" er en kavalkade av interessante fakta, gode råd og forbløffende saksopplysninger fra de minste. Sitatene er humoristisk illustrerte av prisbelønte Karine Haaland.
Premien er levert av Font Forlag og har en verdi på 199 kr

Valgfri pakke Navnesmokker (5 vinnere)
thumbnail_Lyserød Smokk_Solveig.jpg

Vinnerne velger selv hvilke pakke navnesmokker de ønsker, samt farge og navn på smokkene.
Informasjon om pakkene man kan velge mellom ligger her

Premiene er levert av Navnesmokken og har en verdi på ca 110 kr

EDIT: Vi så at det ble vanskelig for mange av de eldre gruppene å stille med 15 medlemmer, så vi har satt ned antallet til 9. Vi valgte 9 fordi vi ikke fikk det til å gå opp med antall premier på noen annen måte. Håper dette gjør at flere grupper får til å melde seg på :)
 
Last edited:
Disse gruppene har meldt seg på:


Februar 2014 Gruppeledere Stinefine og tiia85

November 2015 Gruppeleder Totoro

Januar 2016 Gruppeleder Sasty

Februar 2016 Gruppeleder Bicka

Mars 2016 Gruppeleder FruJohansen

April 2016 Gruppeleder Mon25

Juni 2016 Gruppeleder Sandra88

Oktober 2016 Gruppeleder Tiaso

Januar 2017 Gruppeleder Kakemonster88

April 2017 Gruppeleder charmiiss

Mai 2017 Gruppeleder Forstegangs

August 2017 Gruppeleder Lillafrosk

Oktober 2017 Gruppeleder Onskedrom

November 2017 Gruppeleder Riislakris
 
Last edited:
Spørsmål: kan jeg delta i 2 grupper, feks en fra feb 14 og en fra juni 16? [emoji56]
 
Jentene i juni 2016-barselgruppa ønsker herved å melde seg på! Vi er foreløpig 17 deltakere (hvis jeg har telt rett) [emoji16] Undertegnede er lagleder.

(Edit 11. mars: 32 påmeldte)
 
Last edited:
Da melder Februar 2014 seg på, i skrivende stund med 18 påmeldte! :D
Lagledere er undertegnede og tiia85!

(edit: 20 påmeldte 10.mars)
 
Last edited:
Vi så at det ble vanskelig for mange av gruppene å stille med 15 medlemmer, så vi har satt ned antallet til 9. Vi valgte 9 fordi vi ikke fikk det til å gå opp med antall premier på noen annen måte. Håper dette gjør at flere grupper får til å melde seg på :) Men vi ønsker jo at så mange som mulig fra hver gruppe blir med, så 9 er ett minimum, ikke max ;)
 
Telles alle innlegg på forumet, eller kun innleggene vi i gruppa skriver? :)
 
Telles alle innlegg på forumet, eller kun innleggene vi i gruppa skriver? :)
Kun innleggene på terminforumet slik jeg har skjønt det (åpent, skjult, våre dagbøker osv).
 
Da var vi nådd 9 stk på August 2017 [emoji4]
Håper selvsagt på vi får med flere også, men melder oss på med det vi har [emoji4]

Edit: 11 stk pr 14.03 [emoji4]
 
Last edited:
Mars 2016 melder seg på, vi er sålangt 17 stykker om jeg telte riktig. Jeg er gruppeleder
 
Melder på januar16 :)
Så langt er vi 10 påmeldte og jeg er gruppeleder :)
 
Back
Topp