Veldig vondt

Hurra!!
Da ble det baby på meg i går :)
4 dager før tiden kom det en liten gutt til verden! Vi viste ikke kjønn og jeg har vært sikker på at det ble jente, så veldig gøy at det da ble gutt!

Fødselen var rask og fin: 4,5 t. i aktiv fødsel, kun lystgass og et par pyntesting.. Sto, gikk og sto under hele fødselen, med unntak av de siste 4 pressriene før han kom ut :)

Helt fantastisk å være ferdig, ubeskrivelig å møte barnet mitt for første gang.. Lykke til alle kommende mammaer<3
enda en morsdags baby gitt :D så gøy og gratulerer så masse ! kos dere en hel hau !! <3

Hurra!! Gratulerer så mye :D

Gratulerer så mye!! Ser du skriver at du ikke har merket at du hadde vannavgang, men kom det da mere fostervannsprøve i løpet av fødselen eller var alt kommet uten at du har merket det??

Gratulerer så mye!! Ser du skriver at du ikke har merket at du hadde vannavgang, men kom det da mere fostervannsprøve i løpet av fødselen eller var alt kommet uten at du har merket det??

Jeg har vært inne flere ganger tidligere pga mistanke om fostervannslekkasje, men alle har vært negativ. På fredag dro jeg inn igjen, men de valgte å ikke ta prøve da de regnet med at det bare var utflod utifra det siste binnet jeg brukte.

Dette hadde da vært en liten vannavgang. Litt irritert for at de ikke sjekket det på fredag.. Pga infeksjonsfaren ble jeg satt på antibiotika :-) vannet gikk på nytt under fødsel søndag :-) i større mengder enn lekkasjen riktignok..

Back
Topp