Lykkegravid
Betatt av forumet
De har stoppet opp gått en lang tur nå så får håpe det tar seg opp igjen. Ser ikke ut som det skjer noe med det førsteHar kynnerne/riene tatt seg opp, eller har de stoppet opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har stoppet opp gått en lang tur nå så får håpe det tar seg opp igjen. Ser ikke ut som det skjer noe med det førsteHar kynnerne/riene tatt seg opp, eller har de stoppet opp?
Langt er du på vei ?De har stoppet opp gått en lang tur nå så får håpe det tar seg opp igjen. Ser ikke ut som det skjer noe med det første
37 uker i morgenLangt er du på vei ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ok skjedd no mer a ? Eller så kan slimproppen gå lenge før fødselen starter37 uker i morgen
Skjer ikke stort her nå, murringer i magen men kynnerene er ikke veldig merkbare. Jeg vet, men siden jeg har begynt med modning så kan det jo skje når som helst nå. Jordmor trodde hvertfall at jeg kommer til å føde før neste kontroll hos henne om 2 uker. Mye som tyder på at ting skjer hvertfallOk skjedd no mer a ? Eller så kan slimproppen gå lenge før fødselen starter
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Tusen takkJeg er veldig spent på dine vegne Du får passe på å hvile så godt du kan frem til det skjer noe mer. Masse lykke til!
Huff! Skjønner deg godt! Jeg har også hatt enkelte dager med masse murringer og regelmessige kynnere, men det har alltid gått over i løpet av noen timer.Skjer veldig lite her. Hadde mye murringer og modningsrier i går/natt som var veldig uregelmessige. Gikk over i dag tidlig Mye murringer i dag også men ikke så mye modningsrier. Begynner og bli sliten av dette nå, vil ha hu ut nå
Takk for oppmuntringen ja får da inderlig håpe det, men håper snuppa snart vil komme og hilse på. Veldig utålmodig, føler jeg har gått gravid en evighet. Har jo egentlig det også, var gravid til februar i fjor da jeg mistet. Så ble jeg gravid igjen i april, så det er jo ikke så rart jeg er litt leiHuff! Skjønner deg godt! Jeg har også hatt enkelte dager med masse murringer og regelmessige kynnere, men det har alltid gått over i løpet av noen timer.
For hver dag som går, er du ett skritt nærmere fødsel, så du må bare holde ut! Kanskje du er heldig, og alle disse maseriene dine faktisk har hatt litt effekt, sånn at du slipper en langdryg fødsel