Veldig rolig her

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Synes det har blitt veldig rolig her i det siste. Jeg er heller ikke flink å skrive så mye... Merker at dagene går fort nå :) Lille jenta her er mye våken og krever mer oppmerksom nå. I tillegg har jeg to store gutter som krever sitt + husarbeid osv. Dagene flyr!

Håper det går fint med dere andre oktoberdamer og at vi kan holde "kontakten" framover også, selv om vi har det travelt og det blir sjeldnere enn før :)
 
Merker det selv! Blir begrenset med tid her inne og merker jeg leser mer enn jeg skriver:p
Men jeg er her daglig å legger igjen noen spor, men er mange som ikke er aktive lenger:(
 
Jeg leser og mer enn jeg skriver, iallefall når det er mye som skjer på hjemmebane :eek: men må hive meg i litt skrævlings etterhvert nå når vi er hjemme :)
 
Er å kikker jevnlig, men dårlig til å legge igjen tegn til at jeg har vært her :) har ganske mye som skjer på hjemmefronten med Elvira, så er nok derfor.
 
E innom fleire gonga daglig, men e dessverre dårlig t å skriva...e så knotete med berre ein hånd :p
 
I likhet med flere av dere leser jeg mer enn jeg skriver! Travelt hjemme +|jobber to dager i uka nå! :)
 
Er som regel innom flere ganger hver dag, men leser absolutt mer enn jeg skriver. Lei av å begynne på et innlegg som jeg ikke får postet fordi det kommer opp noe. Men innimellom får jeg det til :)
 
Ser vi er mange i samme båt: Leser hva andre skriver, men ikke så flittige med skrivingen selv lenger ;) Er nok bare naturlig i en travel hverdag :)
 
Samme her, leser mer enn jeg skriver, prøver ofte å skrive og svare litt, men så er det mating eller gråting eller et eller annet som dukker opp så blir det avbrutt:p
 
Samme som alle, leser, skriver litt. Dagene flyr avsted.
 
Er her hver dag jeg og, så følger med på dere, men føler jeg aldri får tid og skrive ferdig et svar eller innlegg, så det har blitt så som så.
 
Dagene går så fort at jeg klarer ikke henge med!
 
Dagene går så utrolig fort, nyter de så best som jeg kan og håper at permisjonen aldri tar slutt :p er spent på å jobbe igjen, men trives så godt hjemme med lillesnuppa at jeg kunne godt vært hjemme hele 2015, men økonomien sier noe annet ;) prøve rå henge med litt her inne. Men blir bare en kveld eller to K uka jeg får tid til å oppdatere meg her... :)
 
Tida flyr her også!
 
Back
Topp