Veldig rolig her

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Synes det har blitt veldig rolig her i det siste. Jeg er heller ikke flink å skrive så mye... Merker at dagene går fort nå :) Lille jenta her er mye våken og krever mer oppmerksom nå. I tillegg har jeg to store gutter som krever sitt + husarbeid osv. Dagene flyr!

Håper det går fint med dere andre oktoberdamer og at vi kan holde "kontakten" framover også, selv om vi har det travelt og det blir sjeldnere enn før :)

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Merker det selv! Blir begrenset med tid her inne og merker jeg leser mer enn jeg skriver:p
Men jeg er her daglig å legger igjen noen spor, men er mange som ikke er aktive lenger:(

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Jeg leser og mer enn jeg skriver, iallefall når det er mye som skjer på hjemmebane :eek: men må hive meg i litt skrævlings etterhvert nå når vi er hjemme :)

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Er å kikker jevnlig, men dårlig til å legge igjen tegn til at jeg har vært her :) har ganske mye som skjer på hjemmefronten med Elvira, så er nok derfor.

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
E innom fleire gonga daglig, men e dessverre dårlig t å skriva...e så knotete med berre ein hånd :p

Joggejenta

Mamma til Eva 09.10.14 <3
Oktoberskatter 2014
Mailykke 2018
I likhet med flere av dere leser jeg mer enn jeg skriver! Travelt hjemme +|jobber to dager i uka nå! :)

Leneg85

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Er som regel innom flere ganger hver dag, men leser absolutt mer enn jeg skriver. Lei av å begynne på et innlegg som jeg ikke får postet fordi det kommer opp noe. Men innimellom får jeg det til :)

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Ser vi er mange i samme båt: Leser hva andre skriver, men ikke så flittige med skrivingen selv lenger ;) Er nok bare naturlig i en travel hverdag :)

Heldig mamma til snart 2

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Samme her, leser mer enn jeg skriver, prøver ofte å skrive og svare litt, men så er det mating eller gråting eller et eller annet som dukker opp så blir det avbrutt:p

FruLesehest

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Samme som alle, leser, skriver litt. Dagene flyr avsted.

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Er her hver dag jeg og, så følger med på dere, men føler jeg aldri får tid og skrive ferdig et svar eller innlegg, så det har blitt så som så.

FruJohnsen

<3 Oktober 2014 <3
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Dagene går så fort at jeg klarer ikke henge med!

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Dagene går så utrolig fort, nyter de så best som jeg kan og håper at permisjonen aldri tar slutt :p er spent på å jobbe igjen, men trives så godt hjemme med lillesnuppa at jeg kunne godt vært hjemme hele 2015, men økonomien sier noe annet ;) prøve rå henge med litt her inne. Men blir bare en kveld eller to K uka jeg får tid til å oppdatere meg her... :)

FruJohnsen

<3 Oktober 2014 <3
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Tida flyr her også!

Topp