M-40327541
Flørter med forumet
Jeg har fått høre flere ganger at baby er stor, men nå er det alvor. Føden vil ha meg på kontroll igjen snart og fastlegen sier han hadde henvist meg hadde det ikke blitt oppdaget under UL på føden. Jeg ligger akkurat på 90 percentilen. Ved fødsel er estimatet over 4kg. Jeg er ikke overvektig. Har ikke diabetes. Men jeg spiser ikke bare sunt. Har drukket mye saft fordi jeg har vært lei vann. Er generelt glad i søte ting og mye frukt. Redd baby blir overvektig som stor eller pådrar seg plager. Pleide å trene mye, men vært så redd for overbelastning og SA så har gått mye istedenfor.
Håper det skyldes at barnefar er høy. Det er noe overvekt i min familie, men ikke i mannens familie, de er veldig tynne. Mamma og jeg er slanke, men har søsken som er overvektig.
Selv vil jeg jo elske barnet uansett, men vil han det beste, og dette hadde jeg virkelig ønsket å unngå.
Håper det skyldes at barnefar er høy. Det er noe overvekt i min familie, men ikke i mannens familie, de er veldig tynne. Mamma og jeg er slanke, men har søsken som er overvektig.
Selv vil jeg jo elske barnet uansett, men vil han det beste, og dette hadde jeg virkelig ønsket å unngå.