Veldig lav Hcg, noe håp?

Jeg hadde blødninger ofte i første svangerskap som du beskriver. Ingenting farlig, og er mer normalt enn du tror! Slapp av! Stress hjelper ingenting! Hcg-nivået ditt virket også fint!
Lykke til og hold oss oppdatert! Skjønner at du stresser og håper virkelig det går deres vei nå

Da har jeg fått bekreftet at det er begynnende SA. Hcg var bare steget til 3970, så legen sa jeg vil begynne å blø om kort tid, om ikke settes det i gang.

Så utrolig vondt etter 5års prøving og 9icsi innsett. Vet ikke hvor veien går videre for oss nå, men lykke til til alle dere andre.
Klem fra meg

Da har jeg fått bekreftet at det er begynnende SA. Hcg var bare steget til 3970, så legen sa jeg vil begynne å blø om kort tid, om ikke settes det i gang.

Så utrolig vondt etter 5års prøving og 9icsi innsett. Vet ikke hvor veien går videre for oss nå, men lykke til til alle dere andre.
Klem fra meg

Tenkte på deg istad, håpet på at det gikk greit hos legen. Så utrolig trist å høre at det ikke gikk bra.. :( håper du har dine kjære rundt deg nå. Ta vare på deg selv. Klem

Så trist å høre at det gikk slik.:( god klem sendes din vei.

Det var trist. Skjønner det er spesiellt leit når dere har prøvd så lenge.. :(

å nei så trist, har ikke ord.

Åååh nei så trist :( :( dette var absolutt ikke det jeg ville lese her i dag :(
Masse lykke til videre å jeg håper så inderlig det snart blir din tur <3
Klem

Fryktelig trist! Ta godt vare på hverandre nå. Håper ikke det er slutten for dere, men at det lykkes for dere til slutt!!!

Ord rekker ikke.... Så uendelig trist!
Men ikke gi opp, det blir deres tur, bare ikke denne gangen....
Klem

Åneiånei, så trist :( :( Stor klem:Heartpink

Den ser jo ikke så ille ut :) det viktigste er uansett stigningen. Krysser fingrene !! <3

Oi, unnskyld !! Telefonen hadde ikke oppdatert seg, og jeg får ikke slettet igjen. Sender deg en stor klem <3 så trist :(

Nei så trist :( :( Det SKAL bli deres tur også!!!

Back
Topp