Veldig lav Hcg, noe håp?

Bkno5916672

Andre møte med forumet
Jeg hadde en miniblødning på lørdag, denne stoppet helt opp etter bare litt på papiret samme dag. Ble allikevel bekymret og tok hcg i går, 5+5 som bare var på 3040. Forstått at dette er veldig lavt.
Noen med erfaring her? Jeg bare griner og griner...vi har prøvd i mange år, dette er første positive test, på 9ivf innsett.
Skal ta ny test i morgen for å se om det stiger, men er dessverre innstilt på at det ikke går denne gangen heller.
Noen som vet?

Jeg har ikke peiling, men krysser fingrene for deg. Sender mange klemmer og håper alt er bra.

Synes hcg verdien din høres helt normal og fin ut! Hcg verdiene kan variere noe veldig fra person til person. Det viktigste er å se på neste måling om hcg har ca en dobling på 48timer. Håper du får en fin stigning på neste blodprøve i morgen :) lykke til.

Enig med over: fant en tabell som viste snitt for uke 6-7 mellom 2600 til 15000. Synes tallene dine virker helt ok.
Vent til måling i morgen og hold oss gjerne oppdatert :)

Uff skjønner godt du blir redd og trist, men ikke ta sorgene på forskudd. Ta en ny blodprøve <3 Masse lykke til og håper spiren din sitter <3

Syntes å den var veldi fin ja :)
Prøv å slappe av å vent to dager på neste prøve å se om det er stigning.

Ettersom du forklarer så hører det virkelig ikke ut som en spontan abort. Ville da tro det kom mere blod og ikke minst smerter.

Håper du klarer å ta til deg de gode ordene fra damene her å senker skuldrene litt :) legg deg på sofaen med en god bok. Det har både du å den lille godt av :)

Så krysser jeg alt jeg har for at neste prøve er stigende. Noe jeg virkelig tror den er :)

Klem

Jeg hadde 2100 ca, da var jeg ca 5 uker:-) som flere sier, det er utrolig individuelt:-) håper du oppdaterer! Og lykke til:-D

Den var da ikke lav...???

Ikke?
Sykepleieren sa det... Og når jeg googler ser jeg det er godt under normalen for 5+5:( men det er jo så mange ulike hcg tabeller så blir så usikker..

Ok, jeg synes ikke den så så lav ut, men så er jeg jo ingen sykepleier heller... ;) Men du skal vel måle en gang til? For så vidt jeg har skjønt så er det jo stigningen som teller :)

Ok, jeg synes ikke den så så lav ut, men så er jeg jo ingen sykepleier heller... ;) Men du skal vel måle en gang til? For så vidt jeg har skjønt så er det jo stigningen som teller :)

Ja, jeg skal måle i morgen:)
Tror kanskje heg har surret litt og. Jeg har tenkt at jeg er i uke 6 siden 5+5, men ser nå at det er uker oppgitt siden mensen..så da er jeg jo strengt tatt i uke 5 ennå?

Ja, jeg skal måle i morgen:)
Tror kanskje heg har surret litt og. Jeg har tenkt at jeg er i uke 6 siden 5+5, men ser nå at det er uker oppgitt siden mensen..så da er jeg jo strengt tatt i uke 5 ennå?
Blir mer riktig å se på uke 5 ja ^-^

Hehe, nå ble jeg veldig beroliget her og håper på positivt svar i morgen
Jeg pleier være rolig av meg, men på det her er jeg blitt helt tullerusk. Er så redd for å miste etter så lang prøving.

Skjønner godt at du er nervøs, man vil jo så gjerne at alt skal gå bra!
Prøv å slappe av til prøven er tatt imorgen og du har fått svarer på den. Antageligvis er alt i skjønneste orden!! ;)

Skjønner godt at du er nervøs, man vil jo så gjerne at alt skal gå bra!
Prøv å slappe av til prøven er tatt imorgen og du har fått svarer på den. Antageligvis er alt i skjønneste orden!! ;)

Ja...prøver..
Men jeg fikk 3+ på clearblue på lørdag morgen, og den slår jo ut på over 2600. Så jeg kan jo ikke ha hatt noe stigning på ett døgn omtrent:(
Om ikke morgenurinen er høyere pga oppkonsentrert? Jaja, i morgen får jeg svaret. Skal bli godt, ligger bare og griner her:(

Den slår ut på 2000, så om du akkurat hadde bikka 2000 på lørdag, er jo over 3000 knallbra stigning:-)

1-2 uker =25 eller 50-200,
2-3=200-2000
3+ er fra 2000 og oppover:-) fant et veldig detaljert innlegg fra babyverden, med masse tester, hcg nivåer osv:-)

Back
Topp