Vekttråd

Vet ikke hvor mye jeg har gått opp, men veier mer nå enn 2 uker på overtid med første :P Så dette kan bli deprimerende kjenner jeg haha

Er -3kg, 9+0. Er ikke bekymret, kvalmen går nok snart over. Vanskelig å spise riktig mat, dårlig appetitt.

Vekta har holdt seg ganske stabilt de siste 5 ukene...var samme sist svangerskap :)

Ned 5 kilo (med tvillinger )å er snart 12 uker :o

Opp 2,7 kilo og er 13+1 i dag. Helt greit da jeg er undervektig. Sist gikk jeg opp 13 kilo, men de forsvant jammen fort igjen takket være en veldig sulten baby og at ammingen gikk så fint.

Opp 2-3 kilo tror jeg, men stresser ikke, nå som jeg ikke er så kvalm skal jeg få kontroll på kosten og treninga igjen etter jul. Målet er å gå opp maks 10 kg. gjennom svangerskapet...

Opp 2-3 kilo tror jeg, men stresser ikke, nå som jeg ikke er så kvalm skal jeg få kontroll på kosten og treninga igjen etter jul. Målet er å gå opp maks 10 kg. gjennom svangerskapet...
Samme her :) jordmor sa også at det er normalt at kroppen legger på seg i svangerskapet som en forberedelse :p det var en liten trøst så var ikke ALT min feil ;)

Vekta er fortsatt på minussiden, selv om jeg holder på mer mat, og har mer fokus på å få i meg energi... Men er ikke et minus, sa jeg i utgangspunktet er sterkt overvektig... Håper bare vekta er stoppet... Er 3 kg i minus...

Usikker nå etter en uke med julemat. Men kontroll 22.12 og da hadde jeg gått opp 0.3 kg siden start. Har for mye, så vil gjerne gå opp så lite som mulig.

Men. Sist gikk jeg opp Masse !

Etter en uke julemat har jeg tatt inn en halvkilo og er nå bare -2,5.
Eller mat og mat sjokolade. Det hjelper uansett på formen

12 uker i dag og +5 kg...
Har vel blitt en del ekstra mat i jula og da, så er +1,5 kg den siste uka...

Gikk opp 2,5 de første 12 ukene. Etter som formen har blitt bedre har jeg spist mindre. De siste tre ukene har jeg ikke gått opp noe.

Tror endelig jeg begynner å nærme meg 0 kg etter å ha gått ned de første ukene :D har hvertfall lagt på meg rundt magen i jula:p

Back
Topp