**Vekttråd**

Jeg har da gått opp 1,5 kilo på 9 uker.... Mye dårlig kosthold pga kvalmen har nok skylda.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Må kanskje gå til innkjøp av vekt jeg :S Har ikke peiling nemlig. Har sikkert ikke veid meg på over et halvt år
 
Har gådd ned 2 kg siden jeg fant ut jeg var gravid.. Ingen trening så muskler er vel borte og dårlig matlyst pga kvalme.. KOmmer seg nok om noen uker :p
 
Jeg bare slenger meg på her jeg:) Jeg er ganske så ny her inne.
Med førstemann gikk jeg ned 8 kg og la på meg 8 kg så stod på start da han ble født (uke 32)
Når jeg ble gravid igjen nå hadde jeg en noe høyere vekt enn sist, men med oppkast siden jeg var ca 3 uker på vei har jeg gått ned 9 kg og har samme vekt som start sist:) Satser på og ikke legge på meg altfor mye:D Gratulerer til dere alle med spire i magen! Jeg er forresten 10+4 :)
 
Jeg sjekket meg i dag og har gått ned 1 kg på noen uker. Håper ikke jeg går mer ned siden jeg ikke har mye å gå på fra før, men med kvalme og oppkast så må jeg bare vente og se hvordan det går.
 
Jeg har fortsatt ikke lagt på meg mer enn de 3kiloene som kom på en gang i starten.
 
8+4 i dag.. Veier 52.7, opp to kg. Men nå kommer påsken og da kan alt skje!! ;) sikter inn på 17 kg pluss istedet for 25 pluss som sist..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
9+4 og fortsatt nesten 4 kg lettere enn da jeg ble gravid. Er nok mest muskler som har forsvunnet, men regner med at kiloene kommer tilbake om ikke så lenge, men da gravidkiloer og ikke muskler ;) har ikke orket å trene i det hele tatt, så da forsvinner muskelmassen skremmende fort!
 
Her hadde jeg lagt på meg 500 gram på en uke fra 5+0 til 6+0
 
-2.2 kg fra start her nå. Tipper det endrer seg i løpet av påsken ;)
 
8+4 i dag og 2kg tyngre enn ved starten :) manglende trening er årsaken men har vært mer aktiv den siste uka så håper å bremse kiloene etterhvert.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10+1 idag og har gått opp 4 kg! Tror jeg skal begynne å trene litt igjen :p syns det er rart at jeg har gått opp så mye for jeg sykler til jobb og går lange turer med hunden hver dag..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått ned 4 kg siden graviditeten jikk ned 10 kg med førstemann men har litt og gå på vekta sto stille med nummer to
 
Back
Topp