**Vekttråd**

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har gått ned 1,5kg siden jeg ble gravid, ikke at jeg har vondt av det. Veier allerede altfor mye så burde ikke legge på meg så mye under graviditeten.

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan holde litt tråden i denne hersens vekta
 
Jeg er med! Vokter vekta som en hauk etter at jeg la på meg ekstremt mye med førstemann.

3kg smalt på på en dag uti uke 4, vekta har ikke endret seg siden det.
Var normaltvektig når jeg ble gravid, men noen kg over trivselsvekt.
 
Jeg la på meg 35kg med førstemann og har bare gått ned 15 av de + at jeg var ikke noe lettvekter før jeg ble gravid første gangen heller
 
Da slår jeg deg med litt, la på meg litt mer enn deg ;) Gått ned mesteparten, men det var lettere å gå opp enn å miste de kiloene igjen for å si det sånn...
 
Ja, er ikke enkelt.. Jeg var så uheldig at jeg ikke gikk ned et gram mens jeg amma og jeg fullamma i syv mnd. Frøkna ville ikke amme om jeg spiste for sunt eller trena heller så det var jo veldig gøy... Lurer på hvor mye jeg hadde lagt på meg om jeg hadde gått til termin( hu kom i 34+4 i juli). Hvordan gikk du ned da?
 
Veier 61,5 kg. Målet er å ikke gå over 70 kg. Innser at det kanskje er vanskeligere denne gangen enn de to første;)
 
Jeg gikk endel ned av meg selv, så er nok litt heldig med genene, var veldig inaktiv i svangerskapet og spiste mye for å stagge kvalmen. De første 10kiloene gikk greit av, så måtte den gode gamle færre kalorier, mer aktivitet til. De siste kiloene sitter ennå, men hadde nok blitt kvitt de og om jeg begynte å trene skikkelig.

Håper jeg kan holde meg i aktivitet denne gangen, ser sånn ut, hjelper faktisk mot kvalmen å være aktiv :)
 
sist gikk jeg ned 10 pga hyperemesis, og la på meg 7.. de 7 var vekke dagen etter fødsel, ikke noe kjekt å ha det sånn heller, ble en kamp å få i seg mat fra eg ble dårlig i uke 3, og etter fødsel når kroppen skulle lage mat te babyen.. så når hna var 5 uker var det mme,eg fekk ikke opp produksjonen. denne gangen håper eg at eg slipper bli så sykt dårlig,,er allerede gått over grensen fra sist..da va eg kvalm før pos test! ellers er jeg inaktiv pga kronisk bekkenelddsyndrom fra sist fødsel,så jeg håper at vekta er snill, MEN at jeg slipepr hyperemesis :)
 
Gått ned 2 kilo siden vi fant det ut. Veide 62 å veier nå 60. Jeg gikk opp over 20 kg forrige graviditet så håper jeg klarer å ikke gå opp så altfor mye.. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også gått ned 1,5 kg de første ukene, men nå er det noen dager siden sist jeg veide meg, så det kan hende jeg har gått opp noe igjen. La på meg 25 kg med sønnen min, og har nå med disse 1,5 kg gått ned 15 av dem. Så er 10kg tyngre nå enn ved forrige start ;/ Håper jeg ikke går opp mer enn 7-8 kg.
 
La på meg 9kg med første, men veide mer i utgangspunktet den gangen. Med andremann la jeg på meg 20kg +,og jeg sulta meg for å få dem av.. Så har virkelig ikke lyst å gå gjennom det der engang til, men har jo slutta og snuse, og det hjelper ikke på :(


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Har brukt 2 år på å komme i trivselsvekt etter at jeg la på meg svært mye rett etter idrettslinja på vgs. Har lagt på meg 4 kg. Pga tretthet klarer jeg ikke være så aktiv som jeg ønsker . Men utnytter dagslyset i helgene til å gå. Passer veldi på hva jeg spiser, men mørk kokesjokolade MÅ jeg ha :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
La på meg 25 kg sist jeg gikk gravid. Gikk ned 26 på under ett år *stolt*. Sånn gjorde jeg det: Fullammet i 11 mnd (veldig hjelp). Hadde personlig trener tilsammen 12 ganger. Baby bootcamp klippekort (veldig bra). Trilletur i marka 1 gang i uken (ikke alltid da). Ingen bolle på toppen! Aldri boller/kaker.. Gikk ned ca halvkilo i uken, mer er ikke anbefalt. Denne gangen skal jeg jobbe for å holde vekten fra starten, og heller kose meg med bolle i barselstiden :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gådd ned 2 kg, veide 60 å nå 58 kg.. Regner med det endrer seg om noen mnd. :) hørt det er vanlig :)
 
Opp 0,5 igjen :) Så nå er jeg -1kg fra vekta ved positiv test ;p
 
Opp en kilo allerede.. Etter noen uker bare, aj aj! Skylder på barnebursdager!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 6+4 og gått ned ca en kg. Pleier å veie ca 69-70. Blitt mindre trening siste ukene så frykter det er litt muskler som er borte... Spiser mye for ikke å bli kvalm men prøver med litt om gangen og sunne ting...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+3 og opp 1 kg.
Ikkje bra. Eg er klar over at eg eter av og til litt unødvendige ting, så eg bør definitivt ta meg i nakken! Er ca 20 kg overvektig frå før (men er høg og fordeler det godt, derfor er det ingen som trur det ;)), så eg bør definitivt passe meg i dette svangerskapet :p
 
Back
Topp