Vekttråd

Fatter det ikke! Har jo sett magebildene til mange av dere. Hvordan er det mulig å bare ha gått opp etpar kg med de store, fine magene?!
 
Startvekt: 59
Uke 20+5: 64
 
Fatter det ikke! Har jo sett magebildene til mange av dere. Hvordan er det mulig å bare ha gått opp etpar kg med de store, fine magene?!
Ja det har jeg og lurt på
Jeg er av de med stor mage og litt mer enn ett par kilo
 
Fatter det ikke! Har jo sett magebildene til mange av dere. Hvordan er det mulig å bare ha gått opp etpar kg med de store, fine magene?!


Jeg har relativt stor mage, men er fortsatt på samme vekt som ved start..
 
Startvekt: 59
Uke 22: 65

Skjønner ikke hvorfor det er så "mange" kg allerede (føler i hvertfall det i forhold til de fleste her på tråden), jeg syns ikke jeg spiser noe særlig mer enn tidligere. Men ligger kanskje 1 kg høyere enn forrige svangerskap på samme tid. Å da endte jeg på bare 10,5 kg. Så sånn sett er det jo lovende. Så jeg er kanskje av de som bare legger på seg litt jevnt og trutt. Får håpe det og at det ikke øker så kjempe mye på slutten :)
 
Jeg følger ikke så godt med fra uke til uke.. Men jeg har gått opp cirka 9-10kg og er i uke 23 akkurat idag :)
 
Her spiser jeg mat for å ikke spy, så jeg har gått opp 10 kilo :) Er i uke 23 + ettellerannet.
 
Har gått opp 5 kilo og er 23 uker+ på vei..


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
 
*dytt*
 
Startvekt: .... usikker
24+0: siden første kontroll -0,7 kg
 
Tror start vekta var 65 nå 24+5 er den 80 :)
 
Hvordan går det med vekten deres? I følge lege har jeg kun gått opp 4 kg (er 6 + 3). Veldig rart, i og med at jeg har normalt sf-mål, fått giga-pupper og tjukke lår!
 
Er 23+3 og gått opp ca 5kg! Føles ut som puppene mine veier 10 kg hver :p har fått god mage også, så er fornøyd :)
Håper det ikke blir så altfor mange kg til, siden jeg har nok fra før :p
Med forrige så slutta jeg å telle kg når jeg bikka 20 kg :eek:
 
Ligger på samme vekt nå som i uke 21 ( er 26+2 i dag) som er 6 kg mer enn startvekt. Tror sommerens kick på rugbrød med tomatsild og lollipop har virket stabiliserende...... ;-)


Barbamamma
 
Jeg er førstegangsgravid, og har nå passert 72 kg. Startet på 59, så det er nesten så jeg ikke tør å skrive på denne tråden :p 13 kg opp, og 23+4 på vei. Ja ja, kanskje jeg lærer noe til en eventuelt neste gang? I blant føler jeg meg tjukk (og dum) som har "tillatt" meg å gå opp dette, men samtidig så ønsker jeg ikke å få dårlig samvittighet bare fordi andre er så "mer perfekt", sammenligning er noe hersk ... - Så lenge jeg og babyen har det bra, og legen ikke har noe å utsette på vektoppgangen min så burde jeg ikke ha dårlig samvittighet.. (?) Men samtidig... Alt er så nytt og ukjent! Skal bli greit med jordmortimen 15.08. Kanskje hun sier noe fornuftig..?
 
Back
Topp