Vekttabell

Hmm.. Jeg veier akuratt det samme som jeg gjorde i uke 4.. Er nå 13+3. Blir litt bekymret, lever akuratt som før, bare ikke noe alkohol eller kaffe. Har jo noen kilo ekstra, er 168 høy og veier 66,6 kg.. Før jeg ble gravid veide jeg 66,0kg. Er det noe å bli bekymret for?:(

Jeg er 14+4 og svinger opp og ned mellom startvekt og +0,8 kg. På tidlig ultralyd sa de at jeg skulle spise helt normalt, og at i denne perioden (fram til uke 34??) tar babyen det den trenger, og min kropp får "resten". Derfor lager jeg ikke noe strategi utav å spise mer for å gå opp i vekt - spiser normalt og evt når jeg er sulten. Jeg regner med at vektøkning kommer naturlig etter hvert. Men jeg får høre hva legen sier på kontroll i neste uke.
 
Er 15+4 og har gått opp 5 kg til nå.
Har ett mål om å ikke gå opp mer enn 15 kg :p
Sist så la jeg på meg sykt mye, vil ikke det igjen ;) hehe
 
6 kg opp og er 16+3 i dag. Har tidligere lagt på meg 26 og 30, så håper virkelig jeg greier å ha en lavere vektøkning denne gangen...
 
Har nesten samme utgangspunkt - er 169 og veier 67 nå (15+5). Startet på 66. Legen spurte vel egentlig bare om jeg fikk i meg nok, og som deg spiser jeg mer eller mindre som før (blir litt mindre porsjoner, men spiser mange ganger om dagen). Hun sa det så greit ut og at vekten ville komme senere ;)

Okei, godt å høre!:)
For jeg har ikke vært spesielt kvalm og har ikke kastet opp i det hele tatt. Men da kommer det vel etter hvert :)
 
Startet på 56 kg, nå ligger vekta på ca 63! Men klarer ikke slutte å spise! Hadde tidligere hyperemesis men innleggelse på sykehus for næring. Fra jeg kom ut har jeg konstant spist for å holde unna kvalmen. Er litt bekymra 14+4
 
14+1 : vekt Før graviditet 88, nå 76 og har fått beskjed om å holde meg stabil og ikke gå ned mer men er ikke så lett når man sliter med ekstrem kvalme:(
 
Gått opp 3 kg og er i uke 15 nå, forrige gang gikk jeg opp 4 kg allerede för graviditets testen viste positivt. Men da var jeg sulteb sulten hele tiden, nå har jeg ikke eid matlyst i det hele tatt:p
 
Gikk ned 2 kg iløpet av 12 uker å er på samme vekt enda. Er godt å vell over 15 uker. Har lagt lite på meg med de andre og. Ikke fordell for meg selv i forhold til næring for baby å amming. Har lagt på eg 5-6 kg med de andre. Har ikke vondt av et par kg ekstra. Står stand by på 46 kg. Satser på det blir litt ekstra
 
Back
Topp