Vektoppgang

Gikk opp iallefall 17 kg sist svangerskap, og veide meg ikke de siste ukene, så mulig det bikka 20. Alt var borte innen ei uke, men da med myyyye mindre muskler enn ved starttidspunktet.
Nå er jeg 10kg tyngre enn jeg var ved start sist, og tenker at jeg ikke trenger å gå opp så mye, men da må disse ferievanene legges bort :nailbiting::woot:
 
Jeg veier alt for mye i utgangspunktet og skal høre med legen om jeg fortsatt bør legge på meg litt i svangerskapet eller om jeg kan forsøke å stå stille vektmessig (ikke direkte slanke meg, men spise sunt og være litt mer aktiv). Var alt for tung i starten av forrige graviditet og denne gangen er jeg 10 kg mer :banghead: Fikk bittelitt forhøyet verdi etter glukosebelastningen i forrige svangerskap og hadde dermed per definisjon svangerskapsdiabetes, men alle målinger av blodsukker gjort i etterkant av godt innenfor normalverdiene, ingen sukker i urinen og normalvektig barn ved fødsel (han hadde faktisk litt lite underhudsfett..). Får se hva legen sier på første kontroll :)
 
Back
Topp