Vektoppgang

Jeg er snart 21 uker og har gått opp ca 4 kg. For en måned siden var jeg bekymra fordi jeg bare hadde gått opp 1 kg. Men på en måned nå har jeg gått opp 3 kg. Veit ikke hva som er mest bekymringsverdig Jeg var redd jeg hadde spist litt lite i graviditeten så jeg økte på med mer mat og ble enda mer nøye på ikke å gå sulten. Nå veit jeg egentlig ikke hva som var det mest riktige.

Nærmer seg 4 kilo her også. Føler det går litt i skippertak. Kan veie det samme i flere uker også har jeg plutselig gått opp 2 kilo over natta :arghh::joyful:

Jeg trente veldig mye før. Hver dag nesten uten unntak. Jogget veldig mye, trente på senter og gikk turer i fjellet. Prøver å trene et eller annet hver dag, eller at jeg i alle fall går meg en tur.. og nå gleder jeg meg til sentrene åpner igjen

Men forrige gang var all babyvekta vekke etter 2 mnd, så stresser ikke. Ble 15 kilo da, så får vi se hvor mange det blir nå :)
 
Nærmer seg 4 kilo her også. Føler det går litt i skippertak. Kan veie det samme i flere uker også har jeg plutselig gått opp 2 kilo over natta :arghh::joyful:

Jeg trente veldig mye før. Hver dag nesten uten unntak. Jogget veldig mye, trente på senter og gikk turer i fjellet. Prøver å trene et eller annet hver dag, eller at jeg i alle fall går meg en tur.. og nå gleder jeg meg til sentrene åpner igjen

Men forrige gang var all babyvekta vekke etter 2 mnd, så stresser ikke. Ble 15 kilo da, så får vi se hvor mange det blir nå :)

Ja, da går det kanskje litt i rykk og napp hos flere. Her gikk kiloene også raskt av igjen forrige gang så ikke så stressa for det.

Jeg er dårlig til å trene så målet mitt nå må være å
være i litt mer aktivitet og så skal jeg prøve å komme igang med litt mer ordentlig trening etter graviditeten.

Så har ikke overskudd eller motivasjon for tiden jeg heller som deg tingeling1990.
 
20+2 og er 4-5-6kg på pluss siden :p Har ikke trent noe særlig, så er vel bare å forvente
 
Jeg veier fortsatt 3kg mindre enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid.. er 23+4 nå.
Jordmor lurte på om jeg var bekymra for det, men jeg sa jeg spiste når jeg var sulten osv..men jeg eser vel ut snart
 
Har til nå gått opp 2 kg siden start, er 24+1 idag:) men kiloene kommer vell snart i rekordfart!
 
Kan gå litt i rykk og napp sa jordmora til meg siden jeg var litt bekymra for at jeg ikke hadde gått opp noe de første månedene og så 5-6 kg på kort tid. Nå har jeg gått ned igjen 1 kg da. Så til sammen opp 5 kg. 24+5 i dag.
 
25+1 her og gått opp 7-8 kg :arghh: synes ikke noe om det. Jeg vil jo føle meg bra. Tenkte at jeg skal bli flinkere med å bevege meg. Gå turer, spise litt mer sunt. Skulle ønske jeg kunne svømme mer, men det ser mørkt med dette været :(
 
Uke 28+1. Opp 12.3 kg. Har prøvd å vært bevist på både mat og daglig aktiviteter for å ikke gå for mye opp i vekt. Tross dette så raser jeg nå opp 1kg i uka de siste 4 ukene. Det kan ikke fortsette slik :(
 
32+4 og opp 13,3 kg :eek: bare resten igjen ;)
 
Back
Topp