Vektoppgang

Jeg er snart 15 uker og gikk først ned 4 kilo, men etter at jeg sluttet og kaste opp har jeg gått opp 1 kilo:)
 
13+2, gått opp 2-3kg. Liker det ikke helt, for har endel ekstra. Men prøver å ikke tenke for mye på det :) vet hvordan jeg går det av meg igjen etter fødsel.
 
Enda 4 kg under startvekt - 16+3
 
15+2 og har gått opp 3-4 kg til nå.
Er normalvektig, men skal prøve å ha fokus på å ikke gå opp altfor mye over «standarden». Endte opp med 21 kg vektoppgang sist, det vil jeg ikke igjen hvis jeg kan unngå det! :p
 
Startvekt 56 kg, 58 kg nå 13 +2.. Har alltid gått opp lite og gått ned mer enn startpunkt før jeg ble gravid. Var overvektig med førstemann og har gått gradvis ned:) Tror amminga og behovet for å klare alt selv er grunnen:)
 
14 + 0. Gått opp ca 2 kg.
 
Godt å se at vi alle er forskjellige, og at det ikke finnes noen fasit :)

jeg har gått opp ca 1,5-2 kg siden uka før unnfangelsen. Er 13 + 1. Har gått litt ned og opp igjen. Merker at puppene er blitt mye større (hadde ingenting fra før), og magen begynner å vises. Den pleide å være flat, det er den ikke lenger.

Spent på hvor mye det blir til slutt. Har vært en del kvalm og spist mye mindre sunn mat. Så skal virkelig gå inn for å spise sunt framover. Etter jul i alle fall, må være lov å kose seg :)
 
13 +2 og har gått ned 3-4 kg. Står på stedet hvil enda pga dårlig matlyst, kvalme og oppkast.
 
Back
Topp