Vektoppgang

Mortil2hoho

Flørter med forumet
Hei, av ren nysgjerrighet.

Har dere gått opp noe i vekt enda? Hvor langt er dere på vei og hvor mange kg?
 
Jeg har gått ned, ufrivillig. Slitt sånn med kvalme og matlyst dette svangerskapet. Men jeg er temmelig overvektig, så har en del å gå på, men det merkes at baby tar all energi :oops:

Tidligere svangerskap har jeg gått opp 20-30 kg, så jeg er spent på hva som venter meg denne gangen.

Jeg blir så fryktelig lite fysisk aktiv pga heftig bekkenløsning. Men tenker kanskje å begynne å svømme litt når formen blir bedre.

Jeg er 13+3 i dag :rolleyes:
 
Undervektig og står på stedet hvil. Ikke gått verken opp eller ned på vekta, selv om magen er betydelig større. Hypermesis, og må konsentrere meg for å holde maten inne. Krysser fingrene for å begynne å legge på meg i jula.
 
Også gått opp 4-5 kilo, er 12+4. Men stått stille de to siste ukene da. Så var mest helt i starten jeg gikk opp. Da spiste jeg mye mer enn nå også. Spiser også mye sunnere nå
 
Er 14+5, gått opp 1kg. Har høg startvekt så bør gå opp så lite som mulig...
 
13+3, og har gått opp 3 kg. Føler det var mest frem til uke 10-11, og så har appetitten stabilisert seg mer de siste ukene. Men jeg tar det med knusende ro! Noen legger på seg mye i starten, andre jevnt gjennom hele svangerskapet, og noen mest på slutten.
 
15+3 - ned 3 kg, bmi på 28, så jeg er ikke i den gruppen som trenger å gå opp så mye :happy:
 
Er kraftig overvektig, og har heldigvis ikke gått opp noe enda i dette svangerskapet. Dvs, jeg gikk ned 2 kg de første ukene, og er tilbake på startvekt nå.
15+3.
 
16+3 og har akuratt nådd startvekten min igjen, pga hyperemesis. Ingen krise, da jeg har å gå på.. men spent på hvor mye jeg ender med da jeg skal ha tvillinger nå. Mine to forrige svangerskap har jeg gått opp 7 og 9 kg..
 
Huff. Kroppen min suger til seg alt, selvom jeg ikke spiser usunt eller godis. Men aktivitetsnivå er labert, derfor jeg går opp i vekt. Lagt på meg 7kg ca.
 
Tror jeg er på startvekt ca. Igrunn fornøyd med det, sist gikk jeg ned for mye pga hyperremesis. Gikk opp 4-5 kg fra startvekt under hele svangerskapet sist, men fødte i uke 34 og var stort sett sengeliggende, så mistet mye muskler. Spent på hvor mye det blir denne gangen, når jeg ikke har gått ned mer enn et par kg i starten av svangerskapet. Er normalvektig.
 
Jeg er 14 uker og har akkurat nådd igjen vekta mi. Gikk ned 2-3 kg og har nå tatt de igjen. Mtp hvor lite jeg spiser pga kvalme er det nesten litt underlig og jeg lurer på om vekta skyter i været når matlysten kommer igjen
 
Er 15+2 og har gått opp 1 kg, gikk ned en del i begynnelsen, så blir ett kilo opp fra startvekten.
 
Mye kvalme og liten matlyst her også:angelic:
Har gått ned ca 8 kg foreløpig, men håper det har stoppet opp nå, går de vel fort opp igjen ;)
 
Back
Topp