Vektoppgang

Vi har ikke vekt hjemme så jeg var veldig spent på å veier meg hos jordmor i dag og har nå gått opp 5kg 15+3[emoji87]

Jeg har ikke tenkt på å veie meg tidlig i graviditeten og ikke hatt oversikt :hilarious: jordmor har veid meg de to gangene jeg har vært der og har faktisk gått ned. Har en litt ekstra fra før av så ikke noe krise der:p

Har gått opp 1-2 kg til nå, er 12+6. Største forskjellen er vel en oppblåst ballong av en mage :P

Føler så med dere som fremdeles er kvalme, dere har all min medlidenhet!:Heartred Utrolig kjipt å være så mye kvalm og uggen.:dead: Har lest at for mange så forsvinner kvalmen i uke 14, eller tidligere som med meg i uke 11. Ønsker dere masse god bedring! :love7

Gått ned ca 2 kg... 12+1 i dag... men har et par kg polstring så det gjør absolutt ingenting :hilarious: Men nå begynner energien å komme tilbake så håper jeg kan være så aktiv som mulig denne gangen også :happy:

Opp ca 1,5 kg her [emoji2]

15+5, gått ned 7 kg pga oppkast døgnet rundt i 13 uker og ikke gått opp noe igjen, men kommer vel [emoji85] gikk opp 10 med første :)

15+2 og opp 8,2 kg.. :P bitteliten fra før av, men ser ut som en strandet hvalross når termin nærmer seg... :wtf:

17+6 i dag, og ned 1,2kg[emoji4] Jeg veier 90kg da, så gjør ikke noe om jeg går ned litt så lenge jeg spiser nok og god næring[emoji1360]

16+2 og ned 4 kg. Kan ikke påstå at det er noen krise. Har litt å gå på :)

Back
Topp