Vektoppgang

10+4 og her raser kiloene opp i takt med ukene.... Hater det selv om jeg ender opp liten igjen etterpå! Huden ser ikke ut.. men men, det er jo verdt det <3
4kg opp til nå..

Gått opp 2 kilo. Spiser nå konstant for tiden fordi det hjelper på kvalmen! 8+3

10+4 og her raser kiloene opp i takt med ukene.... Hater det selv om jeg ender opp liten igjen etterpå! Huden ser ikke ut.. men men, det er jo verdt det <3
4kg opp til nå..

Men jeg har mange venninner som har gått opp mye første trimester så bremser det! De har ikke lagt på seg mye totalt. Mamma la på seg 5 kg første trimester. Og nesten ingenting resten. Og fikk kjeft av legene. Men hun spiste som en hest. Sist gang la jeg på meg 13-14. Men fulgte ikke så godt med første trimester.
Som du sier det er verdt det! Men jeg er litt dårlig humør over det for å vær helt ærlig

Hvorfor må du trene så mye?
Jobber på treningssenter, og er salinstruktør i tillegg til PT. Men klarer fint å porsjonere.... Bare litt vanskelig når man blir bråsulten og dermed bråkvalm :yuck: Og det er for tidlig til å informere synes jeg :)

Har verken lagt på meg eller gått ned foreløpig. Regner med at det kommer [emoji2]

Har gått ned 1,5 så langt. Er overvektig, så ingen krise :) er forsiktig i matveien og blir veldig fort mett. I tillegg bremser kvalmen på inntaket. I forrige svangerskap la jeg på meg 11,5 totalt, og var forsiktig da og. Hver kropp og hvert svangerskap er ulikt, men jeg vil helst ikke være flodhest på fødestua ;)

Gikk litt ned i starten, men de siste ukene har vekten stått stille. Regner med det snur om ikke lenge :)

Gått ned 3 kg, men tror det snur nå[emoji4] 14+0 i dag

12+5 i dag har gått ned 3kg nå. Merkes på kroppen, er undervektig fra før. Må bare prøve å få i meg noe, selvom jeg er superkvalmen og ikke har noe matlyst i det hele tatt..

Jeg er 14+5 og har gått opp tre kg, veide meg i dag. I dette svangerskapet har jeg en voldsom matlyst, så det er ikke veldig overraskende. Og i jula har jeg kosa meg i overkant mye [emoji28] gikk ned ti kg like før jeg ble gravid, så prøver å venne meg til at kg kommer på igjen [emoji85]

Gått opp nesten 2 kg nå, 16+3. Men stygt redd for at jeg kan skylde på julen for det :p

12+6 og har gått opp ca 4 kg. Tror det stemmer bra med forrige svangerskap, og da endte jeg på 13 kg til slutt. Havner jeg på ca samme denne gangen skal jeg være fornøyd jeg :-)

Gått opp ca 3 kg, er 14+3. Gikk opp 12-13 kg begge de forrige svangerskapene, så satser på noe sånt denne gangen også [emoji6]

Jeg har lagt på meg 3kg nå når jeg var på første svangerskapskontroll. Synes det var litt mye. Er 10+5 nå.

3 kg opp fra uke 6-9. Men lagt på meg 1 kg til bare på 6 uker. 15+0 på mandag. Så totalt 4

Jeg er 14+5 og har gått opp tre kg, veide meg i dag. I dette svangerskapet har jeg en voldsom matlyst, så det er ikke veldig overraskende. Og i jula har jeg kosa meg i overkant mye [emoji28] gikk ned ti kg like før jeg ble gravid, så prøver å venne meg til at kg kommer på igjen [emoji85]

Samme her[emoji849]

Hadde gått ned ca 2 kg fra første til andre svangerskapskontroll, dette var før julen. Har aikkert gått opp 10 kg i julen:(

Jeg var litt for tynn før jeg ble gravid denne gangen, skyldes at jeg jobber 100% og løper kontinuerlig etter 1-åringen når jeg ikke er på jobb:P

Var på besøk hos noen som har vekt på nyttårsaften og veide meg da. Tor jeg har gått opp ca 2 kg (fra 53-55). Sist gikk jeg opp snaut 9 kg fra ca 56 til ca 64. Var i knallform hele graviditeten og jogget frem til ca uke 33 :)

Så lenge både baby og jeg er friske og raske før, under og etter fødsel er jeg ikke så opptatt av å telle kiloene som kommer eller uteblir.

• Liker
Reactions: ECB
Back
Topp