Vektoppgang

Har gått opp nærmere 5kg [emoji33][emoji23] og er bare 10+2! De første ukene klarte jeg ikke slutte å spise, ble jo aldri mett [emoji28][emoji28]

Jeg har gått ned 4,5 kg... 12+4 i dag. Vektnedgangen har bremset opp da, men jeg får i meg lite mat og er kvalm selv om jeg kaster opp mindre

Å Gu kor deilig at dere skriver det! [emoji23][emoji7]Vært så sulten jeg og. Og «passet» meg før jeg ble gravid pga jeg nettopp hadde gått ned endel [emoji849]

Gått ned 3 kilo pga kvalme. Har stoppet nå når formen er bedre, så tipper det snur ganske snart:)

Veier meg ikke jeg, så aner ikke :rolleyes: Når jeg ser meg i speilet kan jeg ikke se noe merkbart annet enn en syyyykt oppblåst mage :P

Men både litt i pluss og litt i minus er vel helt normalt de tre første mnd :)

Har gått ned 5.2 kilo så langt, 12+6. Har kastet opp masse og ikke hatt matlyst. Den har ikke kommet tilbake enda og kvalmen herjer fortsatt, så jeg krysser fingrene for at matlysta er tilbake innen jul ☺️ Skal sies at jeg hadde noen kilo ekstra å ta av fra før, så det har vel kun gått av reservelageret

Gått ned i vekt utan å vere kvalm! Trur det kjem av mindre trening, men ete godt og er i aktivitet så er ikkje beskymra! :)

Har ikke vekt så er ikke sikker. Spiste veldig mye i starten men har stabilisert seg nå. Kan ikke se noe merkbar oppgang men kjenner at klærene er mer ubehagelige en tidligere

Har gått ned 6kg, men begynt å få i meg mat og klart å holde på det en uke nå, så har sikkert begynt å gå opp litt igjen :-)

Har ikke sjekka:oops: Men har kasta opp en del så er egentlig bare gla jeg får i meg noe :depressed: Orker ikke trene noe særlig egentrening, men MÅ gjennomføre 4 klokketimer læll :) Tar ikke i så mye da for blir så kvalm når pulsen går opp :wacky:I går og i dag hadde jeg med en banan mellom timene haha .... det hjalp veldig:happy:

Har gått opp 2-3 kg. Trodde egentlig det skulle være mer, har spist drøyt mye på kveldene fordi det har hjulpet på kvalmen[emoji12]

Jeg er 12+2 og tror ikke jeg har gått opp så mye enda. Skulle veid meg før jeg blei gravid for å være sikker:hilarious: jordmor og skjema fra sykehuset spurte om før vekt, men blei mest tipping. Veide mer i Februar/Mars når jeg veide meg fast og fulgte med, så kan ikke ha gått opp noe særlig i allefall.

Har ikke sjekka:oops: Men har kasta opp en del så er egentlig bare gla jeg får i meg noe :depressed: Orker ikke trene noe særlig egentrening, men MÅ gjennomføre 4 klokketimer læll :) Tar ikke i så mye da for blir så kvalm når pulsen går opp :wacky:I går og i dag hadde jeg med en banan mellom timene haha .... det hjalp veldig:happy:

Hvorfor må du trene så mye?

Back
Topp