Vektoppgang?

Noen flere som sliter med vektnedgang? Jeg er 10+1 i dag og gått ned 5 kg.. ingen matlyst, begynner å komme seg men får fortsatt i meg altfor lite mat..!
 
Har ikke peiling. Vekta her har flatt batteri:banghead:
Veide 61 kg før jeg ble gravid, skal veies hos legen i morgen. Gruer meg litt!
 
Er 1 kg ned her. Er nok mest på grunn av liten matlyst
 
jeg har gått opp 4 Kg. Er visst normalt da jordmor bare ristet på hodet og lo da jeg klaget min nød om allerede vektoppgang[emoji1]
 
Jeg veier nøyaktig det samme som før graviditeten. Jeg er bare 7+3 på vei da, så jeg tenker det er helt greit at vekten er stabil så langt.
Er kvalm og har redusert matlyst, men kaster ikke opp, så her er jobben å prøve og få i meg nok og næringsrik mat! :)
 
Har gått opp ca 3-4 kilo tror jeg :) men pleier det før ikm. Så regner med der har noe med hormoner å gjøre [emoji4] er generelt oppblåst og vannete ...
 
Har gått ned 3 kilo, er 9+1 i dag. Håper kvalmen gir seg snart, har egentlig ikke så mye "til overs".
 
Jafda har gått opp 6 (!!!!!) kilo [emoji33] Pleier å være aktiv og trene, spise sunt til faste tider. Nå har jeg ligget og latet meg på sofaen og spist for å holde kvalmen og trøttheten i sjakk. På jobb er det mye journalskriving og stillesitting så beveger meg alt for lite. 6 kilo er halvparten av det jeg har gått opp ved begge de tidligere graviditetene mine så nå er det slutt på søtsakene så jeg ikke ender opp som en hvalross. Hjelper verken på kvalmen, trøttheten eller kiloene at det er tvillinger heller [emoji23]
 
Jafda har gått opp 6 (!!!!!) kilo [emoji33] Pleier å være aktiv og trene, spise sunt til faste tider. Nå har jeg ligget og latet meg på sofaen og spist for å holde kvalmen og trøttheten i sjakk. På jobb er det mye journalskriving og stillesitting så beveger meg alt for lite. 6 kilo er halvparten av det jeg har gått opp ved begge de tidligere graviditetene mine så nå er det slutt på søtsakene så jeg ikke ender opp som en hvalross. Hjelper verken på kvalmen, trøttheten eller kiloene at det er tvillinger heller [emoji23]
Jeg er sikkert i samme båt som deg. Har blitt sofaen i noen uker nå, gått veldig lite. Har ikke turt å veie meg, men skal i morgen hos legen :nailbiting:
 
Gått ned 1kg, men har igjen 7kg fra forrige svangerskap. Han er 6mnd nå [emoji173]
 
7+1 og samme vekt enda.. Gikk litt opp, men er ned på samme som før nå :happy:
 
Back
Topp