Vektoppgang?

Weberslille

Andre møte med forumet
Er litt nysgjerrig på om dere har begynt å gå opp i vekt? Eventuelt hvis det ikke blir for personlig hvor mye har dere gått opp og hvilken uke er dere i? Er selv 178 cm og veide 75.5 ved start. Er uke 6 i dag ig veier 78. Har altså gått på 2.5 kg allerede. Bekymra...
 
172, startvekt var 51 (undervektig), så har prøvd å legge på meg så godt jeg kan.. veier 53 nå.
Med første veide jeg 58 og endte med 16 kg vektoppgang totalt. Mye de første ukene, så holdt det seg litt jevnt i andre trimester for å øke igjen i tredje.
 
172, startvekt var 51 (undervektig), så har prøvd å legge på meg så godt jeg kan.. veier 53 nå.
Med første veide jeg 58 og endte med 16 kg vektoppgang totalt. Mye de første ukene, så holdt det seg litt jevnt i andre trimester for å øke igjen i tredje.
Takk. Gikk opp 26 kg i forrige. Hadde mye vann.. så frykter det skjer igjen.. Var tilbake på gamlevekta 1 uke etter fødsel igjen da, så sånn sett var det kanskje ikke det værste.
 
Jeg har sikkert gått opp 1-2 kg.
Er 6+4 i dag.
Har hatt enorm appetitt og vært mye sulten.

Har ikke vekt hjemme, så får ikke veid meg så mye heldigvis :smiley-angelic006
 
Er 7+5 idag, men har gått ned i vekt ettersom ingenting vil bli værende i magen. Og her er det ikke mye å gå på. Så begynner å bli bekymret :(
 
Jeg har gått opp ca 1 kg. Gikk ned 2 kg fra mens til positiv test, regner med det bare var vann egentlig og er nå opp 1 kg fra siste mensdato
 
Jeg også veier foreløpig det samme som før jeg ble gravid. Og håper det holder seg sånn en stund til [emoji5]
 
Har gått opp nesten 10 kg i prøveperioden :( Er 4+4 i dag og har ca samme vekt som da jeg ble gravid. Håper å holde vekta stabil en god stund fremover, men det spørs...
 
Gått opp 20 kg på de 3 årene med IVF forsøk pga medisiner. Har ikke gått opp noe nå etter jeg ble gravid faktisk, for det om jeg ser ut som om jeg er 5 mnd gravid om kveldene når magen har blåst seg opp. :)
 
Holder meg heldigvis stabil, men den fine nedgangen jeg hadde etter jul ser ut til å ha stoppet opp dessverre. Oh well, slanke meg kan jeg alltids gjøre senere!
 
0,5 opp og er 5+5 i dag
 
Ingen vektoppgang enda, men håper faktisk på å gå litt opp i vekt denne gangen! Hadde et forferdelig svangerskap sist og gikk ned over 10 kg, etter at vannet gikk stelte jeg meg på vekta og den viste fortsatt -2 kg fra utgangsvekt. Slet sånn med kvalme siste og vil ikke gjennom det igjen! Men ingen kvalme enda så krysser fingrene! [emoji1317]
 
7+4, ned 1 kg enn så lenge, selv om det ser ut som +5 på kvelden [emoji23] Det endrer seg vel når uvelheten gir seg.
 
Heeeelt serr liksom, jeg vet ikke hvordan jeg skal skule dette jeg. På morgenen er det greit, men bare jeg spiser frokost så eser jeg. Sambo mener det ser ut som jeg har gått opp 10 kg på magen og jeg er helt enig haha. Har ikke gått opp ett gram :D
 
Back
Topp