Vektoppgang!!

34+1 og hittil gått opp 14,8kg.
Har stagnert litt nå siste ukene, kun gått opp 1,4kg på litt over 3 uker :)
 
34+5 og har gått opp 16-17 kg. Og har ikke noe særlig vann i kroppen, så det er vel mest fett da, for baby ligger på normalen. Men verken jm eller lege har reagert noe på vekten min, så regner med det er greit. Hadde normal bmi fra før, og trener fortsatt ca 3 ganger i uka.
 
35+5, opp 8 kg. Normal bmi vil jeg tro, hverken for tynn eller rund i utgangspunktet. Gikk opp 11 og 12 kg med de to andre. Det tror jeg ikke skjer nå, grunnet dårlig matlyst/lite matinntak:oops:
 
34+4 gått opp 13 kilo.. veldig mye gravid mage da, så håper å trur at mye vekt kommer t å forsvinne rett etr fødsel :)
 
Er i uke 33+5 og har gått opp ni kg. Fra startvekt. Men kasta opp de første 16 ukene, så jeg gikk først ned 3-4 kg. Vet ikke hvordan det blir da med totalen.
 
Er 34+3 og hadde gått opp ca 15 kg, men har no gått ned 1.3 kg. Så har lagt på meg ca 13.7 kg. Det er mykje babymage her og.. :p
 
33+5 i dag og har gått opp 11,5kg
 
36+4 og har gått opp litt over 12 kg siden vektnedgangen stoppet i uke 14. Gått opp ca. 6 kg fra startvekta, men var ikke tynn akkurat, så kunne med fordel gått opp mindre enn jeg har gjort (BMI vinglet rundt 25...).
 
Jeg er uke 36 i dag. Fremdeles ikke gått opp mer enn 6 kg....Hadde først gått opp 9kg,fikk påbevist svangerskapsdiabetes i september. Gikk så ned 3 kg og har da ikke skjedd mer med vekten. Har vært på 2 vekstkontroller i det siste,og der vises gjennomsnittlig str på baby: -)
Spørs hvordan det blir nå de 4 siste ukene. Magen har sunket og klarer å spise mer mat :p
 
Jeg er i uke 38+2 nå og har gått opp rundt 20 kg. Jeg var normal vektig før graviditeten, så så ille er det ikke. Men likevel høres mye ut.
Har hatt problemer med bekkenet fra tidlig av, så mye av vekten ligger der. Blir godt å kunne bevege seg mer igjen, gleder meg til trilleturer :-D
 
Hos jordmor på Fredag hadde jeg gått ned noen kg til...pga ekstrem liten matlyst og kvalme... Så 37+1 og 13 kg opp ligger jeg på nå.
 
Back
Topp