S
Slettbrukerenmin
Guest
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.
Vekstestimering? Eller var du stor på sfmål? Har tenkt på dette om baby er veldig stor selv om målene ser greie ut32+5 og opp ca 8 kg. De to siste har kommet på "over natten" nå i jula og jeg fikk vite på UL i dag at jenta mi er stor. 2400 g allerede! Håper hun ikke vokser for mye mot slutten.
Sjekk pga morkakens plassering ved oul. Var på vanlig kontroll hos jm i dag. Sf-målet har gjort et lite hopp siden sist måling, men er godt innafor normalområdet Vektberegninger er visst ikke helt til å stole på forstår jeg, så jeg er spent på å se hvor stor hun blir.Vekstestimering? Eller var du stor på sfmål? Har tenkt på dette om baby er veldig stor selv om målene ser greie ut