Vektoppgang?

22+4 og gått opp alt for mye føler jeg :o merkelige er at alt er fordelt fra brystet til rumpa. Ansikt, armer og ben er det samme som før... 8kg :(

23+4 - minus 4 kg. Begynner å gå oppover nå ser det ut til :)

Samme her... Tror faktisk mer også! Men tør ikke gå på vekten... :wacky:
Hahaha...jeg tvang meg selv på vekten i morges (etter en tur på toalettet...som om det skulle hjelpe:p). Var lenge side jeg sist var på vekten, men men... Spurte lege om det i dag og fikk beskjed om at jeg absolutt ikke skulle stresse og at jeg var langt innafor normalen. Vi er vel bare alle forskjellige :)

Hahaha...jeg tvang meg selv på vekten i morges (etter en tur på toalettet...som om det skulle hjelpe:p). Var lenge side jeg sist var på vekten, men men... Spurte lege om det i dag og fikk beskjed om at jeg absolutt ikke skulle stresse og at jeg var langt innafor normalen. Vi er vel bare alle forskjellige :)

Heldigvis er vi forskjellige, men blir litt bekymret når man ser de fleste kommer med sine usle 1-2 kilo (hvis ikke minst minus kg...) :sour: Men jeg regner med å gå ned en del etter fødsel, tok av meg 10kg i fjor. Så har vidunderkuren som passer for akkurat meg :shy:

23+5 opp ca 10kg! :/

Heldigvis er vi forskjellige, men blir litt bekymret når man ser de fleste kommer med sine usle 1-2 kilo (hvis ikke minst minus kg...) :sour: Men jeg regner med å gå ned en del etter fødsel, tok av meg 10kg i fjor. Så har vidunderkuren som passer for akkurat meg :shy:
Haha...er det jeg og har tenkt når jeg har lest denne tråden :p Satser på at jeg går det av meg...etter hvert :D

20+5 opp 7kg!
Ser bare mer og mer chubby og lubben ut for hver dag... Blæh!

22+0 og kun kastet opp to ganger siste uka = begynner å vise på vekta :) Gått opp nesten 3 kg fra startvekta. Det er jo totalt sett ikke mye, men 2 kg opp på bare litt over en uke er drøyt, kanskje kroppen som tar igjen det tapte?
Gått opp ca 5 kg. 24+4 i dag. Gått opp mesteparten de siste 3 ukene :o

Back
Topp