Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22+4 og gått opp alt for mye føler jegmerkelige er at alt er fordelt fra brystet til rumpa. Ansikt, armer og ben er det samme som før... 8kg
![]()
Yesss!!! I'm not alone!Haha, har d HELT likt som deg, +8 kg, og d virker som alt har lagt seg på magen og puppene![]()
Haha - me too!22+4 og gått opp alt for mye føler jegmerkelige er at alt er fordelt fra brystet til rumpa. Ansikt, armer og ben er det samme som før... 8kg
![]()
Neeeei da det er ikke for mye! 24+3 og 9.5kg22+4 og gått opp alt for mye føler jegmerkelige er at alt er fordelt fra brystet til rumpa. Ansikt, armer og ben er det samme som før... 8kg
![]()
Gått opp 20 kilo om det er noen trøstNo comment![]()
22+4 og gått opp alt for mye føler jegmerkelige er at alt er fordelt fra brystet til rumpa. Ansikt, armer og ben er det samme som før... 8kg
![]()

Hahaha...jeg tvang meg selv på vekten i morges (etter en tur på toalettet...som om det skulle hjelpeSamme her... Tror faktisk mer også! Men tør ikke gå på vekten...![]()
Hahaha...jeg tvang meg selv på vekten i morges (etter en tur på toalettet...som om det skulle hjelpe). Var lenge side jeg sist var på vekten, men men... Spurte lege om det i dag og fikk beskjed om at jeg absolutt ikke skulle stresse og at jeg var langt innafor normalen. Vi er vel bare alle forskjellige
![]()
Men jeg regner med å gå ned en del etter fødsel, tok av meg 10kg i fjor. Så har vidunderkuren som passer for akkurat meg 
Haha...er det jeg og har tenkt når jeg har lest denne trådenHeldigvis er vi forskjellige, men blir litt bekymret når man ser de fleste kommer med sine usle 1-2 kilo (hvis ikke minst minus kg...)Men jeg regner med å gå ned en del etter fødsel, tok av meg 10kg i fjor. Så har vidunderkuren som passer for akkurat meg
![]()
Neida, du er gravid!!!20+5 opp 7kg!
Ser bare mer og mer chubby og lubben ut for hver dag... Blæh!
Gått opp ca 5 kg. 24+4 i dag. Gått opp mesteparten de siste 3 ukene22+0 og kun kastet opp to ganger siste uka = begynner å vise på vektaGått opp nesten 3 kg fra startvekta. Det er jo totalt sett ikke mye, men 2 kg opp på bare litt over en uke er drøyt, kanskje kroppen som tar igjen det tapte?