Vektoppgang.

Har endelig fått vekta til å gå riktig vei! Gikk ned fra 60 til 57,5. Nå er jeg blirr 59,2.
Litt stresset pga vekta, siden forrige gang ble det veldig fokus på at jeg gikk opp så lite. Kiloene kom etterhvert- med det tok lang tid! 1 kg i uke 18. Håper vekta fortsetter oppover nå :)
 
Sluttet å veie meg da jeg hadde gått opp 5 kg....må vel på vekta snart igjen. At spist og spist for å døyve kvalmen.
 
Sluttet å veie meg da jeg hadde gått opp 5 kg....må vel på vekta snart igjen. At spist og spist for å døyve kvalmen.
Samme som meg det, men virker som det roer seg nå heldigvis:) fortsatt større appetitt, men ikke så ekstrem som den har vært :)
 
Jeg er 15+5 og har gått opp litt over 1 kg. Sist la jeg på meg nesten 20 kg, men det rant av ganske raskt etter fødselen da så jeg er mer rolig på det denne gangen.
 
Jeg går litt opp og ned hele tiden jeg. Fra startvekt, til 3 kg opp og så ned igjen. Forskjellen kan være på en dag liksom. Skikkelig snålt :p Spent på når den begynner å gå opp jevnt og på hvor mye jeg vil komme til å gå opp i løpet av svangerskapet =)
 
Er 15+2 og sist uke hadde jeg lagt på meg 4 kg. Sikkert mer denne uken, men orker ikke følge med på det ukentlig. Spiser som en gal for å holde kvalmen unna så ikke rart kiloene sniker seg på.
 
15+3 i dag og har ikke lagt på meg enda :p Sist svangerskap gikk jeg opp 18 kg! Håper det blir noe mindre denne gang ;)
 
Har gått ned. Men, begynner nok å legge på meg snart. Per dd veier jeg 53kg. 14+5 i dag
 
13 idag og gått opp 3,8. Fornøyd egentlig, da jeg hadde gått opp 10 på denne tiden med lillemor. Venter tvillinger denne gangen :)
 
Har gått ned 3 kg. Er 15+3
 
Har ikke turt å veie meg siden 5+0 :-/
Før jeg ble gravid hadde jeg jobbet hardt for å gå ned 45 kg, og syntes ikke det er særlig morro å se vekta gå opp igjen selv om det er til en god sak :-/
 
Har ikke turt å veie meg siden 5+0 :-/
Før jeg ble gravid hadde jeg jobbet hardt for å gå ned 45 kg, og syntes ikke det er særlig morro å se vekta gå opp igjen selv om det er til en god sak :-/
Skjønner deg veldig godt! Jeg gikk selv ned 32kg etter forrige fødsel. Jobbet hardt for det.. Nå går jo selvfølgelig vekten oppover igjen. Men jeg la på meg mye tidlig i svangerskapet sist også dabbet det litt av.. Så håper jeg ikke går opp noe mer denne gangen! :)
 
M
Har ikke turt å veie meg siden 5+0 :-/
Før jeg ble gravid hadde jeg jobbet hardt for å gå ned 45 kg, og syntes ikke det er særlig morro å se vekta gå opp igjen selv om det er til en god sak :-/
skjønner deg så godt! Gikk ned 53 føre svangerskapet,og man vil jo ikke ha de kg tilbake for alt i verden. Selvom det er for en god sak som du sier:)
 
Back
Topp