Pendlar litt men mellom 1-3 kg 15+2 idag..
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg det, men virker som det roer seg nå heldigvis fortsatt større appetitt, men ikke så ekstrem som den har værtSluttet å veie meg da jeg hadde gått opp 5 kg....må vel på vekta snart igjen. At spist og spist for å døyve kvalmen.
Skjønner deg veldig godt! Jeg gikk selv ned 32kg etter forrige fødsel. Jobbet hardt for det.. Nå går jo selvfølgelig vekten oppover igjen. Men jeg la på meg mye tidlig i svangerskapet sist også dabbet det litt av.. Så håper jeg ikke går opp noe mer denne gangen!Har ikke turt å veie meg siden 5+0 :-/
Før jeg ble gravid hadde jeg jobbet hardt for å gå ned 45 kg, og syntes ikke det er særlig morro å se vekta gå opp igjen selv om det er til en god sak :-/
skjønner deg så godt! Gikk ned 53 føre svangerskapet,og man vil jo ikke ha de kg tilbake for alt i verden. Selvom det er for en god sak som du sierHar ikke turt å veie meg siden 5+0 :-/
Før jeg ble gravid hadde jeg jobbet hardt for å gå ned 45 kg, og syntes ikke det er særlig morro å se vekta gå opp igjen selv om det er til en god sak :-/