Var hos legen i dag og måtte såklart sjekke hvordan det lå ann med vekten.. Jeg har gått opp 4 kg siden jeg ble gravid. Er 14 uker i dag. Hvordan ligger dere andre ann? trodde jeg hadde gått opp enda mer, så det får bare være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe farlig noen legger på seg mer enn andre. Noen er undervektige, normalvektige eller overvektige. Så man må jo alltid regne med at vekten er veldig forskjelligVet ikke om jeg tørr å si det engang jeg....
Hvor mye gikk du opp med de andre barna da? det er flere som raser opp i vekt uten noen spesiell grunn. Og hvor merker du vekten mest? får håpe at det ikke blir for tungt for deg!Ok, vi får hoppe i det... Fra 47 kg og til nå 61kg!!! På 15 uker... Så vidt det ikke er 1 kg i uken jo!!!spiser normalt, kanskje noe mer... Men var jo veldig tynn fra før da..
Gikk opp 20 og 30 kg... Var tilslutt mye vann da, og gikk ned alle kg unntatt 5 omtrent rett etter fødsel men å ha godt opp 14 kg alt synes jeg er MYE! Legen har ikke svar hun heller, ikke noe utslag på prøver.. Men, så lenge det ikke fortsetter med 1 kg i uken er jeg fornøyd, for 40kg er litt i overkantHvor mye gikk du opp med de andre barna da? det er flere som raser opp i vekt uten noen spesiell grunn. Og hvor merker du vekten mest? får håpe at det ikke blir for tungt for deg!
Får håpe det roer seg for din del jaGikk opp 20 og 30 kg... Var tilslutt mye vann da, og gikk ned alle kg unntatt 5 omtrent rett etter fødsel men å ha godt opp 14 kg alt synes jeg er MYE! Legen har ikke svar hun heller, ikke noe utslag på prøver.. Men, så lenge det ikke fortsetter med 1 kg i uken er jeg fornøyd, for 40kg er litt i overkant