Vektoppgang.

Cathrine89

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Var hos legen i dag og måtte såklart sjekke hvordan det lå ann med vekten.. Jeg har gått opp 4 kg siden jeg ble gravid. Er 14 uker i dag. Hvordan ligger dere andre ann? :) trodde jeg hadde gått opp enda mer, så det får bare være ;)

Er 16+4... Ikke gått opp noe faktisk. Helt ok ;)

For en uke siden hadde jeg lagt på meg 4 kg, nå 13+6 har jeg gudsjelov gått ned igjen 1 kg.

14+5 og gått opp 3 kg

Godt å se at det er flere enn meg som går opp i vekt ;) hehe! Jeg la på meg mye tidlig i svangerskapet med sønnen min også, endte på 16 kg totalt. Gått opp mindre denne gangen tror jeg :)

14+4 og er på stede hvil i forhold til vekta. Forrige svangerskap begynte jeg å legge på meg på dette tidspunktet, så kiloene kommer nok snart!

Jeg er 15+0 og har kun fått opp 3kg, som jeg fikk opp den første mnd. Har ikke lagt på meg noe siden enda..

Vekta stod stille lenge pga kvalme og oppkast i 2 mnd. Men nå er jeg bedre og legger på meg en kg hver dag omtrent! Ha ha, lurer på åssen dette skal gå!! Jeg har nå lagt på meg 4 kg og er 16+3 :)

Jeg hadde gått ned 1 kg sist kwg sjekket :)

Eg har vist gått ned ca 3-4 kg.. Men går nok snart for opp igjen :)

Ok, vi får hoppe i det... Fra 47 kg og til nå 61kg!!! På 15 uker... Så vidt det ikke er 1 kg i uken jo!!!spiser normalt, kanskje noe mer... Men var jo veldig tynn fra før da..

2 kg :) akkurat 1 kg opp på hver kontroll :p 15+3 i dag.

Ok, vi får hoppe i det... Fra 47 kg og til nå 61kg!!! På 15 uker... Så vidt det ikke er 1 kg i uken jo!!!spiser normalt, kanskje noe mer... Men var jo veldig tynn fra før da..
Hvor mye gikk du opp med de andre barna da? :) det er flere som raser opp i vekt uten noen spesiell grunn. Og hvor merker du vekten mest? :) får håpe at det ikke blir for tungt for deg! :)

Hvor mye gikk du opp med de andre barna da? :) det er flere som raser opp i vekt uten noen spesiell grunn. Og hvor merker du vekten mest? :) får håpe at det ikke blir for tungt for deg! :)
Gikk opp 20 og 30 kg... Var tilslutt mye vann da, og gikk ned alle kg unntatt 5 omtrent rett etter fødsel;) men å ha godt opp 14 kg alt synes jeg er MYE! Legen har ikke svar hun heller, ikke noe utslag på prøver.. Men, så lenge det ikke fortsetter med 1 kg i uken er jeg fornøyd, for 40kg er litt i overkant ;)

Gikk opp 20 og 30 kg... Var tilslutt mye vann da, og gikk ned alle kg unntatt 5 omtrent rett etter fødsel;) men å ha godt opp 14 kg alt synes jeg er MYE! Legen har ikke svar hun heller, ikke noe utslag på prøver.. Men, så lenge det ikke fortsetter med 1 kg i uken er jeg fornøyd, for 40kg er litt i overkant ;)
Får håpe det roer seg for din del ja :)

Back
Topp