Vektoppgang

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Er 15+0 idag, og har lagt på meg 4kg! Føler det er litt mye siden man bør legge på seg 10-16 (?) kg i løpet av hele graviditeten, og at man som oftest legger på seg mest på slutten! Litt bekymret for hvordan det skal ende.. :) Hvor mye har dere andre lagt på dere, og hvor langt er dere på vei?

Jeg er 15+5 og har ikke lagt på meg noe pga kvalme og oppkast... Fikk beskjed av jm på sykehuset at vanlig vektoppgang ved 15 uker er 4 kg, så da er du jo akkurat på gjennomsnittet :)

Varierer veldig på når man legger mest på seg:-) noen legger på seg mest i starten;-) så lenge du har ett forholdsvis sunnt kosthold å spiser normalt så skal du ikke bekymre deg:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Det ligger forresten en post her på forumet med gjennomsnittlig vektoppgang i ulike uker i svangerskapet... Søk på vekt eller vektoppgang :)

Trur ikke du skal bekymre deg jeg :) kan jo hende du stangnerer litt nå fremover. Om du spiser normalt og sunt så er det vell ikke noe å bekymre seg for.

Bare gått ned jeg så venter på å gå opp de kg før jeg kan begynne å telle hva jeg har gått opp:( 16 uker til tirsdag så venter å venter ......

<3 vinter prinsesse <3

Gikk opp 22kg med begge gutta mine jeg.. blir vell det samma denne gang. Venninna mi gikk opp 33kg så det varierer veldig disse kg altså!
Syns det er teit å drive å få panikk pga vekta.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

For min del er det heller opp enn ned altså!

<3 vinter prinsesse <3

Gått opp 4 jeg også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg raste opp 10kg i påska. Men de er gått bort igjen. Så nede på 73kg igjen.

Jeg veide meg sist 15+0(3 dager siden) har gått opp totalt 200 gram...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Med første gikk jeg opp 30 kilo!! :-( å det skal ikke skje denne gangen! Nå skal det sies at jeg hadde ekstrem matlyst sist, å spiste alt jeg kom over. Uten å tenke konsekvenser :p
Denne gangen har jeg null matlyst, å spiser minimalt. Så tror ikke jeg har lagt på meg mer enn normalt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg pleier å gå opp mest i slutten, de siste 10 ukene. Men andre går mest opp på begynnelsen, vi er forskjellige!
Denne gangen har jeg gått ned 6 kilo og så opp 1, så totalt 5 i minus. Håper å gå opp maks 5 kilo totalt

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Jeg hadde lagt på meg 1,3 kg da jeg var 11+0. Er nå 12+4 og vet ikke hvor mye jeg veier. 1,3 kg er jo ikke mye, men kan ikke fordra de likevel. Hater å legge på meg:(

Jeg er førstegangs gravid, og fikk mage med engang. Er 13 uker idag, og har gått opp 6 kilo

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde lagt på meg 1,3 kg da jeg var 11+0. Er nå 12+4 og vet ikke hvor mye jeg veier. 1,3 kg er jo ikke mye, men kan ikke fordra de likevel. Hater å legge på meg:(
Sånn kan du nesten ikke tenke når du er gravid, man annbefales jo å legge på seg :) de forsvinner jo etter fødsel så lenge man ikke legger på seg kjempe mange kilo

11+4 i dag og har ikke gått opp noe ennå☺☺ la på meg over 20kg sist men har nå et sunt kosthold så kanskje derfor jeg ikke har gått opp ennå..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp