Vektoppgang.. ?



Amundsen^^, skrev:
Første svangerskap gikk jeg opp 18 kg!! :O Så ut som en vandrende ballong! Helt sykt.. :(  Men, var mest vann, selvom pluggen veide nesten 5kg!!

Gikk ned 38kg etter fødsel, innen 3 uker..



Nå er jeg 37 uker i dag, og har gått opp 5kg.. :) Så veldig fornøyd med det! Nå er det bare magen som er stor... :)



Holy crap
 
14+kg. Husker ikke helt hvor mye jeg veide før, men ihvertfall 14 kg. La på meg 20 kg med første. Men hadde sinnssykt mye vann i kroppen da. Nå har jeg jo nesten ikke noe.
 
Har gått opp ca 15kg til nå, er 38+5.

 
10 kg som SKAL av etter fødselen! Er uke 39 nå!
 
16 kg her, er 38 uker i dag. Forrige svangerskap la jeg på meg 23 kg å da gikk jeg 10 dager på overtid, så regner med overtid nå og men håper det ikke blir 23 kg denne gangen også :p
 
39+4 idag, gått opp fra 63-73, altså 10 kg. Syntes det var greit :)
 
Har gått opp 14kg. Er 39+4 idag.

Gikk opp 10-12 kg sist gang, så spent på om det er jeg eller babyen som er større denne gangen! Håper det er jeg...
 
IKKE VER REDDE JENTER! Jeg fødte på fredag og de 10 kg jeg har lagt på meg under svangerskapet var allerede av :-o

 
Jeg tror jeg la på meg ca. 6 kg, men jeg gikk ned først, så opp igjen. Gått ned ganske mange kilo merker jeg nå, vekta viser 10 kg. mindre en før jeg ble gravid.
 
Har gått fra 82-102 så 20 kilo da... Har sluttet å røyke to måneder før jeg ble gravid og slitt med bekkenløsning fra uke 12 ca... Så har blitt mye mer stillesitting enn jeg hadde planlagt og mye mer lyster enn jeg hadde ventet. Men gikk opp det  samme med nr 1 og da gikk jeg ned13 kilo etter fødselen...:)
 
jeg la på meg 3 kg tilsammen gjennom hele svangerskapet.
 
Back
Topp