Vektoppgang.. ?

jentami*

Elsker forumet
Har dere gått opp mye frem til nå?
Jeg har lagt på meg 18kg

Samme som sist.. Men har jo fortsatt noen dager igjen.
Jeg har sinnsykt bekkenløsning å klarer knapt å snu meg i senga om natten.
 
Jeg har gått opp ca 8 kg. Er 37+4 i dag.

Med første gikk jeg opp 18 kg og med andre 11 kg.
 
Jeg har gått opp 12 kg ca....
Med første gikk jeg ikke opp noen ting, men da var jeg mye større i utgangspunktet...Gikk ned nesten 15 kg etter fødsel sist..
 
Veit ikke om æ tørr å si det.. men har gått opp fra 54 tel 83... men jordmor mener det er mest vann, så satser på at hun har rett...
 
Jeg har gått opp 11 kilo totalt (er 37+2), har gått opp ca 2 kilo ved hver kontroll (etter uke 20) med unntak fra nå i juletid da jeg har gått opp 3 kilo på 3 uker - hehe. Det kaaan jo tyde på at jeg jeg har spist mye god mat og bare ligget på sofaen de ukene, kanskje...
 
Jeg har termin i dag og har har gått opp 17 kg. Føles helt ok, tror jeg vil trenge litt å gå på når ammmingen setter i gang.
 
12-13 kg til nå, ender vel opp på 15kg i pluss, som vanlig;-) 
 
Er 39+1 nå, og har gått opp 12-13kg. Syns det er helt passe.
 
Har vel gått opp ca 16 kilo :)
 
Er 38 + 1 i dag, lagt på meg ca 13 kg til nå. Første graviditet la jeg på meg 22-23 kg...og andre gang la jeg på meg 18-19 kg... fødte i uke 38+0 begge gangene
 
gikk opp 15kg i forje svangerskap så trodde ikke jeg skulle gå opp så mye mer denne gangen men der tok jeg feil.  De siste ukene har jeg lagt på meg 1 kg i uka. jeg håper det bare er vann for dette er dramatsik for meg. nå føler jeg meg tung og sliten i beina. gått opp nå fra 61 til 78kg. 
 


jentami* skrev:
Har dere gått opp mye frem til nå?
Jeg har lagt på meg 18kg

Samme som sist.. Men har jo fortsatt noen dager igjen.
Jeg har sinnsykt bekkenløsning å klarer knapt å snu meg i senga om natten.

Det sliter virkelig jeg også med!!! Kjennes ut som om jeg holder på å få liggesår på sidene
 
11 kg hittil (36+4) Blir vel noen kilo til, dessverre.
Gikk opp 19 med nr.1, men ble kvitt de på 3 uker, så tar det ikke sååå tungt.
 
Jeg gikk opp 8 kilo, fra 70 til 78. Tilbake på 70 nå.
 
Jeg er nok en av de heldige som ikke går noe særlig opp utenom magen. Har gått opp 6 kg til nå 37 + 2.
Gikk ca det samme opp sist graviditet.
 
Så heldige dere er...
Gjennomsnittet her har jo bare gått opp 12-13 kg.

Har ikke klart å gått på tur på flere uker jeg.
Verker så jævlig i bekkenet. Særlig i skambeinet.

Gleder meg til å bli ferdig!
 
Første svangerskap gikk jeg opp 18 kg!! :O Så ut som en vandrende ballong! Helt sykt.. :(  Men, var mest vann, selvom pluggen veide nesten 5kg!!

Gikk ned 38kg etter fødsel, innen 3 uker..



Nå er jeg 37 uker i dag, og har gått opp 5kg.. :) Så veldig fornøyd med det! Nå er det bare magen som er stor... :)
 
Har gått opp 13-14kg tror jeg... Har litt under 3 uker igjen..
 
Jeg er i uke 40 og har lagt på meg 25 kg!! noe jeg ikke trodde kom til å skje, men bekkenløsninga mi har hatt en del av skylda for det har blitt mye stillesitting noe jeg ikke er så vant med.
 
Back
Topp