Vektnedgang

Veide meg i dag og hadde gått ned ca 10kg nå 5 dager etter fødsel. Trudde ikke det skulle gå så fort :p rundt 6-7kg til og jeg er tilbake. Har jo lave forventninger, så blir ikke skuffet om det tar litt tid :)

Hun er 4 uker nå, og jeg har igjen 7 kg. Håper desperat at det skal holde til mars når hun begynner med litt tilleggs mat, men jeg tviler sterkt på det.

Er 1kg i pluss siden startvekten og han er 8uker. Er nok all sjokoladespisingen som gjør at jeg ikke mister det siste :P

Her var det 17 kg opp.
Etter barsel var 13 kg vekk, en drøy uke etter fødsel var 18kg vekk og nå fire uker etter er 21kg vekk, altså 4kg mindre enn startvekt :)

Superfornøyd ettersom her er mye å ta av :)

Har gått ned 10kg og har 6 igjen. Lillegutt er 17 dager i dag. Stresser ikke, men godt å se magen forsvinner. :-)

Etter åtte dager var jeg gått ned seks kilo. Synes det var ganske mye. Ikke tenkt til å veie meg før mini skal veies igjen. Stresser ikke under hele tatt og spiser akkurat det jeg vil når jeg vil:) kroppen begynner å ta seg opp etter fødselen så gleder meg til å gå litt turer etterhvert og kommet meg til Kiropraktor og fysio og få orden på bekkenløsnings

9 dager etter fødsel har jeg gått ned 9 av 12 kg. Må si meg veldig fornøyd med det:D har en liten mage igjen, men stresser ikke med den enda;)

Gikk opp 5 kg under graviditeten, nå 7 dager etter fødsel veier jeg 3 kg mindre enn da jeg ble gravid :hello2 kjempefornøyd med det siden min bmi var på 36 :smiley-ashamed008 Nå er det fullt fokus på å få igjen formen og gå videre ned i vekt så jeg kan være den aktive mammaen jeg vil være!

Har gått ned overkant av 8 kg siden fødselen for 6 dager siden :) underkant av 2 kg igjen til start vekt :) kjempe deilig :)

Fire uker etter fødsel idag og mangler 4 kilo igjen til starvekt!! :) kjempefornøyd i og med at jeg ikke har prøvd å gå ned en gang! Spiser godt, til og med "litt" godteri.. Hadde gått opp 19 kilo.
Eneste som depper meg er at selv om formen er blitt fin igjen har jeg fått arrbrokk i keisersnitt-arret så det ser ut som jeg har en kul/valk rett over halve arret. Ødelegger hele magen:( men jeg skal IKKE klage, så for meg at det kom til å bli verre enn det er.

Dere er jaggu flinke :)
Har ikke stått på vekta sia sist. Så vet ikke hvordan jeg ligger ann nå. Har blitt en del snop... Uff......søtbehovet har kommet tilbake...
Må også bli flinkere til å gå trilletur.

12 dager siden fødsel og gått ned 9 kg... Og 9 kg igjen dessverre...

Her har det stoppet opp... Men er ned 9 kg fra fødsel og har igjen 4 kg fra svangerskapet, skal ned 10 kg fra der jeg er nå.

Hun er fire uker nå, og har gått ned 10-11 kg. Gikk opp 8 ca, så er på minussiden nå. Gjør ingenting da jeg har litt å ta av :D
Fikk ikke veid meg før uka her, men vanlig jeans jeg brukte før jeg ble gravid passet etter 2 uker ca :)
Satse på at litt mer forsvinner med ammingen. Gleder meg dog til å begynne å trene igjen, så jeg kan få strammet opp en relativt slapp mage!

16 dager siden fødsel. 10 kg er borte, det vil si at det er 15 kg igjen :/ Kjenner jeg kroppen min rett, skal jeg nok få slite med de siste 15:/
Da hjelper det ikke det vannvittige søtsuget som jeg har.. Gleder meg til jeg har klær som passer :)

Back
Topp