Vektnedgang

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hvordan går det med vektnedgangen etter fødsel jenter?

1 uke etter fødsel hadde jeg akkurat gått ned 10kg. Mangler 6,5kg.. Håper de går ned fort ;)

Har ikke veid meg enda. Får gjøre det i morgen om jeg kommer på det. Da er det to(!!!!!) uker siden fødsel :o

2,5 uker etter fødsel og jeg er tilbake til startvekt :) Forventet ikke det så raskt - men ganske digg å være tilbake! Gått ned 13 kg på 2,5 uke.. Imponert over kroppen altså :P

ca 10 kg ned, 8 mindre enn da jeg ble gravid. 13 dager siden fødsel.

Var tilbake på vekt før jeg ble gravid allerede fem dager etter fødsel. La ikke på meg noe særlig fett, men en del vann

Ikke veid meg enda. Svetter som en gris om natten så tenker jeg venter til alt vann og avfallsstoffer er ute av kroppen. Men tror jeg skal være ganske nære der jeg var før jeg ble gravid,utenom puppene da - fått meg helt nytt utstyr, jeg med denne amminga;)

14 dager etter fødsel viser vekta det samme som før graviditet :) deilig følelse!! (Selv om at kroppen langt ifra er kommet til seg selv igjen) ;)

5 dager etter fødsel veide jeg 5kg mindre enn før jeg ble gravid! Slet veldig med å få i meg nok mat og drikke. Nå er jeg på 3kg mindre enn startvekt.

Etter 2-3 uker hadde jeg gått ned ca 15kg! Dessverre hadde jeg lagt på meg ca 25kg så 10kg er igjen. Men satser på at de forsvinner etterhvert som jeg kan gå turer med vogna. Sånn har det hvertfall fungert I de to forrige svangerskapene. Når jeg har starta på jobb igjen har jeg vært tilbake på startvekta.

Ned 11 kg på 5 dager. Mangler 4 kg før jeg er nede på startvekt. Mangler bare at bekkenet blir bra, så skal jeg nyte en trilletur i det fine høstværet. :)

2 dager etter fødsel var jeg minus 10 kg :)
Tenkte å veie meg igjen til uka , fortsatt en del vann i kroppen :/

3 uker etter fødsel har jeg gått ned ca 8-9kg, er 2kg unna startvekt. Imponert over hvor raskt kroppen blir seg selv igjen. Stresser ikke med de ekstra kiloene :)

Back
Topp