Vektkurve

Skal til legen den 8.jan. Er rimelig sikker på at vekten er gått opp ytterligere nå i jula + at magen virkelig har begynt å skyte ut![:D] Puh, tungt å bøye seg asså! Magen kommer i klem!

Kiloene raser på, føler meg som en enorm ball [:'(] Og verre blir det vel...

uff, hadde ikke veid meg siden uke 16 for vekta vår fungerte ikke, så det var ikke moro[:'(]
nå har jeg lagt på meg 6kg tilsammen, gikk ned 1 til å begynne med, så egentlig 7 da.

Gikk på vekta igjen i dag, uff uff.... nå har jeg gått opp 7 kg[:D] 

skal til jordmor på tirsdag igjen..... veier meg på morningen da. Har ikke veid meg på en mnd og med jula i mellom tror jeg nok det er litt ekstra. Sitter her og spiser godis og det hjelper kanskje ikke......[;)]

Har lagt på  meg  8 kg, er det er bare mage jeg har. Uff..hjelp... Er redd jeg får en stor baby. Må skjerpe meg. Spiser så mye snop for tiden, sjokolade har aldri smakt bedre............

Hvordan regner man vekten? Fra den vekten man hadde når man ble gravid? For jeg gikk ned siden jeg var dårlig, men er 2 kilo mer nå enn da jeg ble gravid. Men gikk ned 5. Vil det si jeg har gått opp 7 eller 2? JM sa de regnet vekten fra man ble gravid hvis det var en "normal" vekt man hadde da. Og det var jeg. Hadde veid det jeg veide da i sikkert 5 år.

la på meg 32 kg med forrige svangerskap...

men trengte kansje å legge på meg litt.. hadde risikosvangerskap, så holdt meg masse i ro.. dessuten var alt ammet vekk på 6 mnd...[;)]

til nå har jeg fult malen her ser jeg... har lagt på meg 9,5 kg [;)] og er 30 uker på søndag

jada, lagt på meg over over seks kilo på en mnd =)  eeeeeeeeeeeeeeek.. hehe.. så nå er jeg blitt 79,4 =) tenk da e som pleier være en 60 kg

det forsvinner fort... hunsk at hele 12-15 kg er innholdet i magen og blod og væske, og det skal jo ut.. [;)]

ja takk og pris for det =)  hihi.. spiser persille =) fy søren, det er ikke kjempe godt, men det hjelper masse. jeg så ut som en vannballong, men nå er det bedre =)

hva hjelper det på? vann i kroppen??

Heia!
Synes ingen her inne har gått opp mye heller lite i forhold til det som
er normalt[8|]. Jeg har er snart 31 uker å har lagt på meg 4,5 kilo å er
kjempe fornøyd med det men får angst av at gulljenta ikke får nok men de sier
jo at de tar hva de trenger og jeg var på ultral forige uke å alt var fint men hun var mindre
enn gjennomsnittet men legen var ikke bekymret men Tjalve på 10 mnd var og liten
på ultral og ble født 1 mnd før!!!!!

hipp hurra jeg har gått opp 14,6kg

Lagt på meg 9 kg. til no, og det er vel ganske greit tror jeg. Var ikke helt komfortabel med vektøkningen i begynnelsen, synes det var så mye putselig. Men har vent meg til tanken no, det går vel fort bort igjen får vi håpe. Amming skal jo være topp slankekur!![:D][:D]

Nå har jeg da altså gått opp 24kg[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Veier starks 90kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uke 9  :64,0kg
uke16 : 67,7kg
uke21 :68,0kg
uke23 :72,2kg
uke27 :76,0kg
uke31 : 78,6kg
uke33 :79,8kg
uke36 :81,5kg
uke38 :84,6kg
uke39 :85,0kg
vektøkning: 21 kg [:(]

gått opp 12 kg jeg og er nå i uke 39, synes det er helt greit.[:)]

gått opp 27 kg[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@] 

Langt ifra fornøyd, men slutta å røyke pluss at jeg fikk bekkenløsning i uke 14,(har ikke det nå, gikk over i uke 30, fikk det igjen og nå godt over igjen, snodig) så jeg har vært godt plassert i sofaen med fjernkontrollen og godteri posen.[:'(]

Egentlig ikke en unnskyldning men jeg skylder på det alikevel[:)]

Skal amme å trimme kg av igjen, har god tru på at jeg skal få det til, så er ikke så altfor deppa.
 Har vært heldig så langt, har kun noen få røde små strekkmerker på hver side av magen, krysser fingrene for at jeg slipper unna

Har gått opp 5kg.Og nå er jeg da i uke 40. Så jeg er fornøyd med det

Back
Topp