Vektkurve

Hestejenta

Forumet er livet
Vekt kurve 14kg

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

Fant denne på marsforumet og da ble jeg skikkelig letta! Følger denne kurven ganske bra jeg, har gått opp ca 6 kg og er snart 22 uker[:D] Puh, fikk litt angst da jeg hadde gått opp nesten 2 kg på en mnd da jeg var hos legen i går. [;)]

Sisit jeg veide meg (2,5uke siden) Så lå jeg på samme vekten som jeg gjorde før jeg ble gravid. Jeg har funnet ut at jeg ikke gidd bry meg om den vekten.Det går opp og ned hele tiden.

Huff, jeg har gått opp 5 kg sist jeg veide meg for 1 uke siden..
Men magen vokser, så kan vel ikke klage på at man legger på seg, det er jo et gull inni meg som skal ha plass.. [:)]

for to uker siden var jeg på samme vekt som jeg var før jeg ble gravid...hmm...men en kan vel ikke klage...de sier jeg har tatt av alle plasser enn mage og pupper...har god og stor mage så babyen har god plass og vokser godt....[:)]

har gått opp bare en kilo jeg....[8|]

ORIGINAL: jb

har gått opp bare en kilo jeg....[8|]

Jeg hadde gått opp to kilo når jeg ble veid i slutten av september jeg, men i går hos legen hadde jeg gått ned disse to kiloene igjen....

Dvs at jeg er tilbake der jeg var før jeg ble gravid...[8|]

Hadde gått opp 2 kilo sist eg var hos jordmor!
Krysser fingrene for at eg ikke går opp mer enn 12 kilo denne gangen heller!

hm..bare jeg som har rast opp da[&:][:(]lagt på meg rundt 10 jeg da..men ser ut som det har stoppa opp nå heldigvis.hørt at noen legger på seg mye med en gang,så og si ingenting i midtn,og så litt at på slutten..

Har lagt på meg 5 kg. Uff...synes det er mye jeg. Har bare mage, kan ikke se at jeg har lagt meg ut andre steder på kroppen iallfall. Mange synes og jeg har liten mage, men uten klær så synes jeg den er gedigen. Lurer på hvordan dette ender jeg. Men spiller vel igrunnen .ingen rolle, så lenge alt er ok med babyen.

Har lagt på meg 6 kg.... MYE det. Forrige sv.skap la jeg åp meg 9 kg på hele sv.skapet[8|]

Har mega store pupper, har ingen bh'er som passer, huff, jeg føler meg DIGER!
Er 158cm og 61 kg...[&:]

Jeg er 170 og sist jeg veide meg veide jeg 69..
Har ikke villet gå på vekten etter det.. Men jeg har nokk passert over den vekta nå ja..
Men er fortsatt bare magen som vokser ut, men er rart alikevell å stige så mye på vekt skalaen...

24 uker i dag og har lagt på meg ca 3 kg. Regner vel med at vekten vil ta av i ukene fremover [:)]

Merker at det har vært jul og masse god mat og godis.....

Nå har jeg gått opp 6 kilo siden jeg ble gravid....

På en eller annen måte har jeg klart å gå ned 3,5kg "i jula".

Veide meg før kontroll hos JM den 12.desember, og igjen i går (1. januar). Like forstoppa i magen nå som jeg var da [&:]

Jeg er 27+3 og har gaatt opp 16,3 kg.........[:'(] Og jeg faar ikke lov av jm aa trene!!!!!![:@]

Har nokk passert 8 kg nå...
Huff, synes det høres så mye ut. Men vet jo at det er normalt.. [:)]

Jeg har gått opp 4 kilo no! Men jeg bare 24 uker på vei!

Heia!!!! Jeg er ny idag og er 26 uker på vei med barn nr 2,er i permisjon nå
med den første så kom aldri ned i normal vekt[:(]. Har lagt på meg 3 kg nå men har jo 14 uker igjen.

Hei ja å takk for det[:D]

Back
Topp