Vektippgangen de siste ukene..

Jeg har gått opp 11 kg total til nå og har 4 uker igjen, håper ikke det blir så mye mer :) har gått opp 2 kg ca fra uke 30
 
Jeg har gått opp 13 kg totalt og har 3 uker igjen til termin.. glad om jeg holder meg innenfor gj.snittet som er 12-16(?) Kg..
 
På to uker nå hadde jeg gått opp 1,4kg. Har vel tilsammen gått opp 16,5 kg ca tror jeg! Helt greit det :)
 
Fornøyd eller synes du det er lite?
Her er det nå over 20kg, men jeg var ganske så tynn fra før av, så dette har bare vært bra for min del
Det er altfor lite:( er pga jeg har ulcerøs kolitt. Så kroppen min får ikke den næringen den trenger. Men babyen får det den trenger ihvertfall:) både morkake og navlestrengen ser fin ut. Men jeg mangler jern, D vitamin ++..
 
Har nå toppa 15 kg de siste 9-10 mnd ganske kult :(.
Trenger ikke å bli skuffa de går av sikkert.
 
Har gått opp 17 kilo. Var slank før graviditet og regner med at det går lett av igjen ( har gjort det de andre gangene). Jeg spiste veldig mye i starten pga kvalme og la da på meg mye. Vekta har stått stille den siste uka og har generelt gått seinere oppover nå mot slutten av svangerskapet.
 
Er 37+5 i dag og har gått opp 8 kg. Har stått ganske stille iallefall siste 2 ukene. Burde vel strengt tatt gått opp mer siden jeg var veldig tynn i utgangspunktet, men jeg spiser som en hest så vet ikke helt hva annet jeg kan gjøre. Knøttet vokser iallefall som det skal så da har det vel ikke så mye å si :)
 
er 36+5 og vekta hadde stått stille på 10kg opp.. heelt til jeg gikk på vekta idag! 2kg opp på to uker - samme med kjæresten gitt hihi :p
 
39+5 og har gått opp 13,5 kg :) Føler at det er akkurat passe for vektøkningen min har vært jevn hele vegen :)
 
Det er altfor lite:( er pga jeg har ulcerøs kolitt. Så kroppen min får ikke den næringen den trenger. Men babyen får det den trenger ihvertfall:) både morkake og navlestrengen ser fin ut. Men jeg mangler jern, D vitamin ++..

Jeg har også UK, men likevel gått opp 22 kg. Har 2 uker igjen. Men jeg har ikke, og har heller ikke hatt noe særlig betennelse i svangerskapet. Ser ut som både jeg og baby får i oss deg vi trenger :p
 
Jeg har også UK, men likevel gått opp 22 kg. Har 2 uker igjen. Men jeg har ikke, og har heller ikke hatt noe særlig betennelse i svangerskapet. Ser ut som både jeg og baby får i oss deg vi trenger :p
Da er du virkelig heldig! :) jeg fikk det påvist i mai i fjord, etter mange år med magesmerter og de siste 6 mnd med blod, slim ++. Min tarm var helt vanvittig betent. Gikk på kortison fram til 1 uke før jeg ble gravid. Og alt kom tilbake når jeg sluttet. Ikke blitt bedre, heller værre:/ så sliter virkelig.. Flyr opp til 30 ganger på do hver dag omtrent, mangler jern, D-vitamin osv. Godt å høre at du har fått det under kontroll, for din del :)
 
Da er du virkelig heldig! :) jeg fikk det påvist i mai i fjord, etter mange år med magesmerter og de siste 6 mnd med blod, slim ++. Min tarm var helt vanvittig betent. Gikk på kortison fram til 1 uke før jeg ble gravid. Og alt kom tilbake når jeg sluttet. Ikke blitt bedre, heller værre:/ så sliter virkelig.. Flyr opp til 30 ganger på do hver dag omtrent, mangler jern, D-vitamin osv. Godt å høre at du har fått det under kontroll, for din del :)

Huff! Ikke godt å høre om din situasjon i hvert fall! :-( Men jeg har hatt diagnosen siden 2009, og har på disse årene fått det hele nogen lunde under kontroll, men har vært utrolig heldig i svangerskapet. Slik er der som regel, enten blir du dårligere eller bedre. Dessverre. Jeg har flydd litt oftere på do de siste ukene, men tenker heller på det som en del av graviditeten enn sykdommen.
 
Har lagt på meg ca 15 kg totalt. 2,2 kg de siste 4 ukene. Var litt chubby fra før, men i god form. Tar det ikke så tungt (no pun intended), det kommer alltids av igjen! :)
 
Har gått opp 8 kg så det ser ikke ut til jeg når målet på 12 kg selvom jeg spiser så mye jeg kan :-D
 
Lagt på meg 13 kg.. stått stille (dvs gått litt ned og så opp igjen og ned igjen) de siste 4 ukene.. 39+3 her..
 
Har ikke turt å veie meg før jordmor plutselig sa jeg skulle stelle meg på vekten sist kontroll :p 21 kg totalt!! Holdt på å gå i bakken, føler ikke at det ser ut som om jeg har gått opp så mye.. Fikk bare sjokk av det rekordhøye tallet :p
 
Back
Topp