5,5 kg opp totalt.. :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd eller synes du det er lite?5,5 kg opp totalt.. :s
Det er altfor lite er pga jeg har ulcerøs kolitt. Så kroppen min får ikke den næringen den trenger. Men babyen får det den trenger ihvertfall både morkake og navlestrengen ser fin ut. Men jeg mangler jern, D vitamin ++..Fornøyd eller synes du det er lite?
Her er det nå over 20kg, men jeg var ganske så tynn fra før av, så dette har bare vært bra for min del
Det er altfor lite er pga jeg har ulcerøs kolitt. Så kroppen min får ikke den næringen den trenger. Men babyen får det den trenger ihvertfall både morkake og navlestrengen ser fin ut. Men jeg mangler jern, D vitamin ++..
Da er du virkelig heldig! jeg fikk det påvist i mai i fjord, etter mange år med magesmerter og de siste 6 mnd med blod, slim ++. Min tarm var helt vanvittig betent. Gikk på kortison fram til 1 uke før jeg ble gravid. Og alt kom tilbake når jeg sluttet. Ikke blitt bedre, heller værre:/ så sliter virkelig.. Flyr opp til 30 ganger på do hver dag omtrent, mangler jern, D-vitamin osv. Godt å høre at du har fått det under kontroll, for din delJeg har også UK, men likevel gått opp 22 kg. Har 2 uker igjen. Men jeg har ikke, og har heller ikke hatt noe særlig betennelse i svangerskapet. Ser ut som både jeg og baby får i oss deg vi trenger
Da er du virkelig heldig! jeg fikk det påvist i mai i fjord, etter mange år med magesmerter og de siste 6 mnd med blod, slim ++. Min tarm var helt vanvittig betent. Gikk på kortison fram til 1 uke før jeg ble gravid. Og alt kom tilbake når jeg sluttet. Ikke blitt bedre, heller værre:/ så sliter virkelig.. Flyr opp til 30 ganger på do hver dag omtrent, mangler jern, D-vitamin osv. Godt å høre at du har fått det under kontroll, for din del
39+5 og har gått opp 13,5 kg Føler at det er akkurat passe for vektøkningen min har vært jevn hele vegen