Vektippgangen de siste ukene..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hvordan har dere gått opp i vekt nå de siste ukene? Har brått kommet 3 kilo her de to siste ukene... Ser og kjenner at det er nok kun vann.. Er i uke 36+6 i dag...

Har gått ned en halv kg de siste to ukene jeg.. kanskje ikke rart siden jeg kaster opp igjen, og kun får i meg 1/4 porsjoner.. prøver å drikke mye da!

Jeg er så fornøyd med at vekten endelig stiger! Er uke 33 nå da. Vil ha ammefett! :-)
Raser alltid ned i vekt etter fødsel, så lykkelig for hvert gram. :-)

Her er det kommet et par kilo på fire uker ca. Fikk litt sjokk, jeg. :/ Jordmor sa det var helt normalt og egentlig ikke så mye. Har gått opp 7 kg hittil, så jeg har jo ikke hatt den store vektoppgangen totalt heller.

Har gått jevnt oppover hele tiden, og går jevnt oppover med litt større fart nå siden uke 30! :)

Æsj, har ikke veid meg på noen dager nå, og vil ikke heller. Kroppen er jo proppet med vann! Men frem til forrige veiing har vekten gått jevnt opp *kremt* 20 kg :-(

Kommet på en ekstra kilo de siste ukene. Har ikke så stor vektoppgang totalt, tre kilo til nå i uke 36. Husker sist gang gikk jeg opp tre kilo på åtte dager i uke 37.

Gått opp litt mer nå!! Tror det er litt vann også. :p
Føler mer rimelig oppblåst i ansiktet :p

Jeg gikk opp ganske mye frem til jul :13,5 kg, men etter det har jeg gått opp 2,5 kg frem til det. Virker som at vekten har stagnert litt de siste ukene.

Gått opp akkurat to kg fra uke 28 til nå uke 34 blank. Ti kg totalt,men hadde litt lav bmi før svangerskapet og raste ned i vekt sist gang jeg ammet,så trenger litt å gå på.

Jeg har ikke gått opp noe. Fortsatt ikke nådd startvekten. Er spent hvordan det kommer til å gå de siste ukene.

Her har vekten stoppet opp de siste ukene. Det samme skjedde sist svangerskap også. Er som om kroppen ikke vil ha mer.

Jeg veide 95, og har plutselig gått ned en kilo til 94. Tror jeg tar av meg på kroppen. Totalt blir det 11kg så langt:) har et stort håp om at det ikke blir like mye som 16kg denne gangen, skal vel sikkert litt til at jeg legger på meg 5kg de siste 4 ukene.

Tror jeg har godt opp ca 8 kg så langt :) er uke 34. Gikk på ca 10 kg forrige gang og da datt de fleste kiloene fort av :)

Gått opp 9kg tilsammen, men vekten har stått stille siden januar.. Fått beskjed om at jeg bør legge på meg et par kilo til, med hensyn på amming etc. Men er ikke så lett når kvalmen er tilbake, etterfulgt av sure oppstøt og halsbrann :/ det er godt å vite at baby tar det han skal ha av næring uansett :)

Back
Topp