vekta

Har ikkje gått opp eg, heldigvis[:)] men magen begynner å forme seg litt, må jo være noe som strekker og former seg inni der siden den forandrer seg mens vekten e stabil. liker at den tar litt form då[;)]
 
Samme som nymams har jeg masse å ta av og er bare glad for at jeg til nå , 12 Uker :) har gått ned 4 kilo. hurra..La kiloene renne av :) 
 
Back
Topp