vekta

elinw

Glad i forumet
Hei, jenter!!
 
Hvordan går det med vekta?
 
Jeg har lagt på meg nesten to kilo allerede, selv om jeg ikke spiser mer enn før - bare sunnere.
Jeg synes egentlig det er litt mye så tidlig i svangerskapet. Er 7+5 på vei. og la på meg totalt 13,5 kg i forrige svangerskap
 
Mvh
elinw
 
Ikke kommet noen ekstra kilo ennå, men de kommer vel snart [:)]
 
Ingen vekt oppgang her ennå.....dvs varirer jo litt opp og ned nauturlig i løpet av uka.... :).. er glad så lenge jeg ikke går opp ennå :)
 
Syns vekta har kommet snikende over litt lengre tid...har slutta å røyke også, så nå virker det som det går raskere oppover[:o]
Får prøve å bevege meg litt mer.
 
hei hei inne å sniker litt hos dere [:D] Sladrer for solsikke1 å tenkte jeg kunne gi dere en oversikt på ca vektøkning når jeg så denne tråden [;)]
Syntes selv den er veldig fin å ha !!

Ca vektøkning
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg
 
Tror ikke jeg har lagt på meg noe enda. Heldigvis. vet at de kommer rennende på, de kiloene. I allefall gjorde de det sis[:@]
 
ORIGINAL: Ralh

hei hei inne å sniker litt hos dere [:D] Sladrer for solsikke1 å tenkte jeg kunne gi dere en oversikt på ca vektøkning når jeg så denne tråden [;)]
Syntes selv den er veldig fin å ha !!

Ca vektøkning
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

 
takk takk[:D] leida itte denne i dag faktisk!
 
har faktisk gått ned 2 kilo, men har vært syk nå med lite matlyst... kan være derfor å....[8|]
 
 
Jeg har gått ned et par kg
 
Eg har gått ned[&o] Det er det doktoren er redd for...i forrige svangerskap ville doktoren legge meg inn på sjukehus for å få intravenøst, men eg ville ikkje....reiste heim til mamma og vart "mata" der....det hjalp[:)]
 
opp nesten 2 kg her også..[X(]
 
Jeg har gått ned 1 kilo på p.g.a. kvalme og oppkast [:'(]
 
Jeg er det samme som jeg var før jeg....[:D]
 
....enn så lenge....
 
Jeg er også det samme som før. Håper det tar laaaang tid før det kommer noe, men litt må jo nurket få lov til å veie også da. [:)]
 
Lagt på meg 2-3kg her også, har nok fra før. Men så tenker jeg at; "Søren heller, ikke tenk så mye på det! Det er jo tross alt barnet vårt som vokser og skal bli stor og sterk, så vekta får øke ettersom den trenger det!"[:)] Mener selvfølgelig ikke at man skal gi f***, men det er naturlig å gå opp en del i vekt selv om man spiser sunt og sånn. Det er BABYEN vår jenter, og det som hører med til den veier jo også litt[;)]
 
har ikke gått opp noe enda [&o]
gikk opp bare 10 kg forje gang, håper jeg går opp litt mere denne gangen.
 
Viktig å huske på at vi skal legge på oss under graviditeten og alle legger vi på oss forskjellig. Noen tidlig, noen senere osv..
 
Vikgtig at vi ikke tenker slanking i hvertfall i denne peridoen, men det er lov å  huske på å spise sundt og riktig. Vi er tross alt rugekasser for sjøre spirer som vi jo selvsagt vil at skal ha de beste forhold :)...
 
Får man ikke i seg mat, men klarer noe usundt så er d jo viktigere å få i seg noe energi enn å ikke få i seg noe...
 
Selv er jeg sulten som en ulv om dagen, spiser et par skiver og er jo steike meg så sulten som jeg ikke skulle spist på et par dager igjen føler jeg.. 5 min etter på :D... Må jo bare styre meg selv og si at jeg ikke trenger mere og gir meg selv en tid jeg skal spise igjen :D...
 
Lykke til alle sammen..... sier jeg mens jeg ser på klokka og tenker at det er bare 7 min igjen til jeg har gitt meg selv lov til å ta litt å spise igjen.. :D
 
 
 
Gått ned 3 kg utrolig nok[:)][:)][:)]
 
Har rikelig å ta av, så måtte det fortsette :)
 
Fått super dilla på frukt og knekkebrød, så det er jo en god start!!![:D]
 
Back
Topp