Vekta nå?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hvordan ligger det an med vekta deres?

Her merker jeg mer vann i kroppen og et par kg opp av det. Gikk ned ca 5 kg første tre mnd, nå er 6 kg kommet på igjen.
Har verdens fineste gravidmage <3 men resten av kroppen vil jeg bare gjemme bort, føler meg feit og "valkete" all over, til og med på ryggen :(
Tetrsittende klær er bare å glemme, nekter å gå i det :p føler jeg ser ut som en flodhest, og har fått superdårlig selvtillit..

Ikke gått opp et eneste gram enda. Holder meg på startvekt. Spiser masse, og trener lite, så er ikke noe jeg bevisst gjør. Jeg har litt ekstra på kroppen, så gjør ingenting heller :-)

Jeg er 22+1 nå og har gått opp 4,5 kg. Syns det er koselig med gravidmage, men må innrømme at jeg liker dårlig å se vekta gå opp. Selv om det selvfølgelig er helt naturlig og nødvendig!

Ikke gått opp et eneste gram enda. Holder meg på startvekt. Spiser masse, og trener lite, så er ikke noe jeg bevisst gjør. Jeg har litt ekstra på kroppen, så gjør ingenting heller :-)

Jeg hadde også mange kg (25) i pluss når jeg ble gravid, så det hjelper ikke akkurat på selvtilliten! Blir litt av en jobb å gå ned igjen etterhvert for å komme tilbake til trivselsvekten min! Men det får bli senere, nå prøver jeg bare å spise sunt og variert! Men jeg håper jeg går opp minst mulig fremover!

Har gått opp et par kilo, ser ikke gravid ut, bare litt feit og klumpete.... Bahhh....

+3-4 kg så langt. Prøver å spise variert men litt slitsomt i livet for tiden, så merker jeg faller lettere for usunn mat...

Ohh ja meg og kænner OSS likadanat da:p. Eg hade lagt på meg øver 2 kg på 1 Mnd . Går de ann. Eg syns att matlysten var på botten den tiden men tydligvis gått opp før det.

Jeg er normalvektig, og har gått opp 5,5 kg (24+2 i dag) :)

Vekta begynte å gå oppover fra 13 fullgåtte uker, så jeg har gått opp ca 0,5 kg i uka siden da. Fortsetter det sånn vil jeg totalt gå opp ca.12 kg og det er helt innafor normalen slik jeg ser det :)

Jeg har allerede gått opp 10 kg.... Æsj! Er 167 høy og veier nå 65 kg, så er vel ikke såå ille?

Har altfor mange kilo på kroppen, men er fortsatt 2kg mindre enn startvekta. Det er helt greit kjenner jeg. Regner med at det begynner å gå oppover snart, men er også greit om det ikke gjør det og så lenge babyen får det den trenger. Magen vokser, men får høre at jeg har blitt mindre ellers. Merker ikke så mye til det selv da.

Jeg har allerede gått opp 10 kg.... Æsj! Er 167 høy og veier nå 65 kg, så er vel ikke såå ille?

Ikke ille, du har jo fortsatt normal BMI. De som ligger på nedre del av normal ift BMI legger gjerne på seg litt mer enn de som ligger på øvre del :)
Jeg er 172 høy og veier nå 71,1 kg, og er fortsatt innafor "normalen" :p

Eg er 22+3 og har lagt på meg 2 kg. Bør ikkje legge på meg noko særlig, men er redd eg kjem til å gjere det.

Her har jeg gått opp 10kg.. Har gått opp nesten 3 BH-str. Og magen er ganske synlig. Stresser ikke med det da jeg har gått mye opp når jeg har gått gravid de andre også. Jeg vet at kiloene forsvinner etterpå. Men føler det meste har kommet på mage og bryst.

har nå gått opp 1,5 kg :) 20 + 5 så stresser ikke :) men må nok begynne å tenke på hva jeg stapper inn i kjeften xp er ikke ak av de sunneste for tiden :p

Back
Topp