Stina S
Glad i forumet
ORIGINAL: AMAF
ORIGINAL: FrkLisaMari
Får prøve på det[:)] Men er veldig vanskelig når kjæresten (bf) mobber meg for vekten, at jeg er gått opp så mye å veier mer enn han nå ( han er tynn som en strek), så tærer virkelig på, begynte å gråte kjempe mye når mamma spurte meg hva som var galt ( han har ikke behandlet meg noe pent.ellers heller )å da sa jeg det, jeg som ellers aldri sier hva som plager meg... Så nå har mamma gjømt arket som leger og jordmor skriver vekta mi og alt det der på, lå på rommet mitt før. Så gruer meg ekstremt til å dra til jordmor å hun skriver vekta på nytt på arket,.... [&:][:(]
Det får han bare virkelig ikke lov til!! Blir kjempe trist og sint av å høre sånt.
Syns du bør ta det opp med jordmor når du skal dit, særlig hvis han er med.
Kan være han trenger å få en liten prat med en som faktisk forstår hva du gjennomgår.
Jordmoren min skriver ikke vekta på arket, for det er hun overhode ikke opptatt av, så snakker du med jordmor om at det plager deg, er jeg sikker på at hun ikke skriver noe som helst.
Aaargh assa!
Takk og lov at du betrodde moren din, fornuftig av henne å legge bort skjema.
Er virkelig ikke vekta de du skal fokusere på nå.
Fortsett å gi babyen din mat du. Husk, det er ikke sånn at du har lagt på deg 10kg fett. Er mye annet enn fett vi legger på oss. Og det skal jo bort igjen :)
Enig! Slik får han ikke lov til å behandle deg. Dårlig gjort. Blir sinna når jeg leser sånt. Vi trenger støtte og oppmuntring! Du bærer tross alt på babyen hans, syns han burde gi deg litt mer ros og respekt da slik som du fortjener. Bare gled deg over det underet du har i magen [:)].