vekt??

ORIGINAL: AMAF

ORIGINAL: FrkLisaMari

Får prøve på det[:)] Men er veldig vanskelig når kjæresten (bf) mobber meg for vekten, at jeg er gått opp så mye å veier mer enn han nå ( han er tynn som en strek), så tærer virkelig på, begynte å gråte kjempe mye når mamma spurte meg hva som var galt ( han har ikke behandlet meg noe pent.ellers heller )å da sa jeg det, jeg som ellers aldri sier hva som plager meg... Så nå har mamma gjømt arket som leger og jordmor skriver vekta mi og alt det der på, lå på rommet mitt før. Så gruer meg ekstremt til å dra til jordmor å hun skriver vekta på nytt på arket,.... [&:][:(]

Det får han bare virkelig ikke lov til!! Blir kjempe trist og sint av å høre sånt.
Syns du bør ta det opp med jordmor når du skal dit, særlig hvis han er med.
Kan være han trenger å få en liten prat med en som faktisk forstår hva du gjennomgår.
Jordmoren min skriver ikke vekta på arket, for det er hun overhode ikke opptatt av, så snakker du med jordmor om at det plager deg, er jeg sikker på at hun ikke skriver noe som helst.
Aaargh assa!
Takk og lov at du betrodde moren din, fornuftig av henne å legge bort skjema.
Er virkelig ikke vekta de du skal fokusere på nå.
Fortsett å gi babyen din mat du. Husk, det er ikke sånn at du har lagt på deg 10kg fett. Er mye annet enn fett vi legger på oss. Og det skal jo bort igjen :)

Enig! Slik får han ikke lov til å behandle deg. Dårlig gjort. Blir sinna når jeg leser sånt. Vi trenger støtte og oppmuntring! Du bærer tross alt på babyen hans, syns han burde gi deg litt mer ros og respekt da slik som du fortjener. Bare gled deg over det underet du har i magen [:)].

Gått opp 5 kg hittil.. [:)]

ORIGINAL: *Jmamma*

ca 3 kg, men det kommer nok til å bli myyye mer. Har skikkelig trang etter søtsaker[8D]

Helt samme her! Syns det er merkelig at jeg ikke har gått opp mer igrunn..

Herregud, det tør jeg ikke tenke på..[&o]
Jeg har jo bare spist gooood mat og sjokolade etter jeg ble gravid og jeg har ikke gått lenger enn til postkasse på det lengste[X(]
Jeg skal nok samle mot til meg og veie meg i løpet av helga..[:o]

Satser på å komme i knallform når jeg er i permisjon jeg[:)]

Har gått opp 3 kg... Bra fornøyd med det foreløpig... [:D] La på meg 9 kg sist.. Håper ikke det blir mer nå heller da jeg hadde i utgangspunktet litt ekstra..[8D]

Gått ner 5kg[&:]

Stakkar deg FrkLisamari,ikke la din kjære si sånn,hørtes fælt ut!!smekk på lanken skulle han hatt..
Min mann sier ingenting,han vet hvor sårbart det er og det burde han også gjøre..
Jeg er sikker på at du er nydelig uansett om du legger på deg 5 eller 30kg,det er så forskjellig fra person til person..

Sign !! Han burde skamme seg !!!!! [:@][:@]

10 kg her - og tenker ikke på det. hvor har de lagt seg henne? må bare være magen - passer jo de normale klærne. ellers så skal jeg vel ese ut kanskje 10 kg til - men blir det som sist så trenger jeg hvert enste kg til ammingen! [:)]

Jeg har tatt av 5 kg, men ettersom jeg ikke kaster opp like mye lengre regner jeg med at de kommer raskt tilbake....med renter. Første svangerskap la jeg på meg over 30 kg, andre svangerskapet la jeg på meg nesten 25 kg (og jeg hadde enda igjen en god del av de da jeg ble gravid på nytt). Håper jeg skal slippe litt billigere unna denne gangen, har nok å gå på fra før.

står fremdeles på -5 kg..

4kg frå kotroll 12uker til 24uke

Enig!! Du bærer barnet hans og han burde bare sette stor pris på deg og synes du er vakker...jeg er 26 uker på vei og har gått opp 10 kg, selvom jeg trener og spiser sunt. Men vi legger på oss veldig forskjellig.     Ønsker deg bare lykke til jeg jenta!!  Du er heldig som har mamma`n din da!! Han skjønner bare ikke helt hva han snakker om. 

gikk jo først ned 4 kg, men etter at kvalmen ga seg har jeg fått de tilbake og gått opp 1 kg over normal vekten min. Så det er ikke værst. Sist gikk jeg vel opp ca 10 kg over min normalvekt, jeg hadde da også gått ned 4 kg i begynnelsen. Er visst helt vanlig å legge på seg 10 - 12 kg over normalvekten sin, men det finnes de som legger på seg mer også så det er veldig individuelt.

jeg var på kontroll i går å da hadde jeg lagt på meg 1 kilo over normalvekten min, men gikk en del ned i begynnelsen så har lagt på meg 4 kilo siden jeg var i uke 20.

Jeg har lagt på meg ca. 4 kg til nå.

Har lagt på meg en kilo til nå..

Hadde lagt på meg 9kg helt til jeg fikk omgangssyken for to dager siden,men gikk ned 3kg.. dvs at nå har jeg lagt på meg 6kg.. Regner med at de kommer raskt på igjen da..

Er vel ca 4-5 kg i pluss nå.

5 kg til nå..

Back
Topp