Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AMAF
ORIGINAL: FrkLisaMari
Får prøve på det[:)] Men er veldig vanskelig når kjæresten (bf) mobber meg for vekten, at jeg er gått opp så mye å veier mer enn han nå ( han er tynn som en strek), så tærer virkelig på, begynte å gråte kjempe mye når mamma spurte meg hva som var galt ( han har ikke behandlet meg noe pent.ellers heller )å da sa jeg det, jeg som ellers aldri sier hva som plager meg... Så nå har mamma gjømt arket som leger og jordmor skriver vekta mi og alt det der på, lå på rommet mitt før. Så gruer meg ekstremt til å dra til jordmor å hun skriver vekta på nytt på arket,.... [&:][:(]
Det får han bare virkelig ikke lov til!! Blir kjempe trist og sint av å høre sånt.
Syns du bør ta det opp med jordmor når du skal dit, særlig hvis han er med.
Kan være han trenger å få en liten prat med en som faktisk forstår hva du gjennomgår.
Jordmoren min skriver ikke vekta på arket, for det er hun overhode ikke opptatt av, så snakker du med jordmor om at det plager deg, er jeg sikker på at hun ikke skriver noe som helst.
Aaargh assa!
Takk og lov at du betrodde moren din, fornuftig av henne å legge bort skjema.
Er virkelig ikke vekta de du skal fokusere på nå.
Fortsett å gi babyen din mat du. Husk, det er ikke sånn at du har lagt på deg 10kg fett. Er mye annet enn fett vi legger på oss. Og det skal jo bort igjen :)
ORIGINAL: Sooola
Jeg har gått opp 4 kilo etter jeg ble gravid :) Selv om jordmor anbefalte å ikke gå opp noe i det hele tatt, så har jeg begynt å trene, og (prøver) å spise sunt! Det viktigste er at tullemor har det bra ;)
ORIGINAL: nyttårsbaby_i_magen
ORIGINAL: AMAF
Får prøve på det[:)] Men er veldig vanskelig når kjæresten (bf) mobber meg for vekten, at jeg er gått opp så mye å veier mer enn han nå ( han er tynn som en strek), så tærer virkelig på, begynte å gråte kjempe mye når mamma spurte meg hva som var galt ( han har ikke behandlet meg noe pent.ellers heller )å da sa jeg det, jeg som ellers aldri sier hva som plager meg... Så nå har mamma gjømt arket som leger og jordmor skriver vekta mi og alt det der på, lå på rommet mitt før. Så gruer meg ekstremt til å dra til jordmor å hun skriver vekta på nytt på arket,.... [&:][:(]
Det får han bare virkelig ikke lov til!! Blir kjempe trist og sint av å høre sånt.
Syns du bør ta det opp med jordmor når du skal dit, særlig hvis han er med.
Kan være han trenger å få en liten prat med en som faktisk forstår hva du gjennomgår.
Jordmoren min skriver ikke vekta på arket, for det er hun overhode ikke opptatt av, så snakker du med jordmor om at det plager deg, er jeg sikker på at hun ikke skriver noe som helst.
Aaargh assa!
Takk og lov at du betrodde moren din, fornuftig av henne å legge bort skjema.
Er virkelig ikke vekta de du skal fokusere på nå.
Fortsett å gi babyen din mat du. Husk, det er ikke sånn at du har lagt på deg 10kg fett. Er mye annet enn fett vi legger på oss. Og det skal jo bort igjen :)
Takk skal du ha, hjalp mye at du sa det der! Har tatt det opp med han selv og, men han bare fortsetter, og han kaller meg ''tjukka'' og han sa det inærheten av mamma engang, å du kan tru hun ble sint på han, så etter det har han ikke sagt det inærheten av hun...
Trenger de ikke skrive det på arket mitt? Takk o'lov, vil virkelig ikke at han skal mobbe meg ennå mer med det.. Har ikke lyst å fokusere mer på vekta enn d jeg gjør fra før jeg ble gravid... Føler meg skikkelig stygg etter at han holder på sånn...[:(]
Mamma vet at det er no som plager meg nesten før jeg selv vet det, så var egentlig godt at hun spurte, uansett om jeg hadde nekta så hadde hun fått meg til å fortelle det... Var utrolig godt å få ut noe av det som plager meg...
Nei er jo ikke det, har virkelig lyst til å nyte denne tiden, selv om jeg legger på meg endel. Hva er det egentlig man legger på seg, sett bort ifra vann? :P Ja bort skal det tilslutt :)
Hva er det egentlig man legger på seg, sett bort ifra vann?:P Ja bort skal det tilslutt :)
ORIGINAL: Sooola
Jeg har gått opp 4 kilo etter jeg ble gravid :) Selv om jordmor anbefalte å ikke gå opp noe i det hele tatt, så har jeg begynt å trene, og (prøver) å spise sunt! Det viktigste er at tullemor har det bra ;)